anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Numar PrePay Suspendat in MyOrange

MihaiUtilizator
Începător

Salut.

Acum cateva zile am primit un mesaj de la Orange spunand ca trebuie sa reincarc cartela pana la 2024 cred luna 1, in fine, eu tin cartela intrun telefon mai vechi cu butoane, doar primesc apeluri cu el, acum zic hai sa incarc cartela, sa imi pun niste internet pe cartela doar sa imi mai prelungesc perioada de valabilitate, bag cartela intrun smartphone, am pe el MyOrange (asta pentru ca folosesc deja o alta cartela pentru internet), ma uit sa aleg ce numar vreau sa imi arate si spune ca numarul (de primit apeluri) este Suspendat (desi pot primi apeluri chiar si din Germania), in fine, (am citit ceva ceva pe sait despre numar Suspendat, dar rezultatele nu imi folosesc la nimic), am ales numar Suspendat, am incarcat cartela cu 5€ prin MyOrange, numarul tot Suspendat este, am restartat telefonul, ma uit pe MyOrange, tot Suspendat a ramas, (acum aici mai vine o chestie, este publicitatea asta "Ne destul pentru alegeri cool" 150 GB 28 zile cu 5€ optiune activa, am tot rascolit eu MyOrangeul, dupa reincarcare, nu mai este de nicaieri sa activezi aceasta optiune, o vad acum mai jos de publicitatea mare, este un panou micut care tot sar vreo 5 publicitati, si mai este in colt stanga sus la acea cutiuta, dar la panoul mic si la cutiuta cand apas pe acel promo de 150 GB de fiecare data ma trimite la reincarcare, dar eu deja am reincarcat, ce se intampla aici?)

Acum desigur, hai zic eu sa incerc sa aleg manual optiunea de 5€ din *100#, am ales optiunea Internet de 5€ pe 28 zile, ok, sa activat optiunea, miau luat astia cei 5€, dar cand e sa ma duc pe MyOrange, numarul tot Suspendat este, desi imi arata la consum ca am 50GB + 10GB blablabla... dar pana la urma unce este acea optiune "secreta" cara miar fi dat 150GB, am ramas cu 60GB, dezamagit rau de tot, cand puteam sa am vreao 210GB. 😞

Asa, sa inchei romanul dezamagirilor, asa ceva se intampla aproape de fiecare data la acest gen de publicitati unde este promis o gramada de Internet, si de fapt nu este chiar asa, nici macar specificare nu se da nicaieri despre cum sa activezi asta sau aia, tot felul de abureli la ori si ce pas, dar nimic real. (am dat destule detalii?)

Bafta si astept raspunsul la problema cu numarul Suspendat. (si poate cineva imi spune unde este Optiunea secreta de net 150GB ca mai am 5€ 🙂 )

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@MihaiUtilizator: Bun venit în Comunitate. Ca să clarificăm problemele în câteva cuvinte, cei 150GB îi vei primi la o activare a unei opțiuni de 5euro plătită cu cardul din MyOrange. Deci NU din credit existent.

Referitor la problema contului ”suspendat”, acel status apare întrucât numărul era în ”perioada de grație”, adică avea perioada de valabilitate credit/resurse.... expirată. În urma reactivării unei opțiuni din credit / reîncărcării cu credit/opțiune, acel status de ”SUSPENDAT” va dispărea, dar nu instant: actualizarea în MyOrange se face abia după câteva ore. Deci răbdare, și dacă ai activată deja o opțiune din credit, atunci mesajul ”suspendat” va dispărea. 🙂

Dacă mai sunt și alte neclarități, te așteptăm pe topic. Numai bine.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Răspunsul nu ți-l putem da noi, cei din Comunitatea Orange, pentru că noi suntem doar clienți. 

Cel mai bine era să te adresezi de aici:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Sau și mai bine, de aici:

 

https://www.orange.ro/contact/

Mai jos, în pagină , ai opțiunea ,, Trimite-ne un mesaj ".

Sper să reușești!

Succes!

arsradu
#StarMember

Salut,

Ai nevoie de incarcare de min 5 euro credit.  Nu optiune. 

Client Orange

FLo1
#StarMember

@MihaiUtilizator: Bun venit în Comunitate. Ca să clarificăm problemele în câteva cuvinte, cei 150GB îi vei primi la o activare a unei opțiuni de 5euro plătită cu cardul din MyOrange. Deci NU din credit existent.

Referitor la problema contului ”suspendat”, acel status apare întrucât numărul era în ”perioada de grație”, adică avea perioada de valabilitate credit/resurse.... expirată. În urma reactivării unei opțiuni din credit / reîncărcării cu credit/opțiune, acel status de ”SUSPENDAT” va dispărea, dar nu instant: actualizarea în MyOrange se face abia după câteva ore. Deci răbdare, și dacă ai activată deja o opțiune din credit, atunci mesajul ”suspendat” va dispărea. 🙂

Dacă mai sunt și alte neclarități, te așteptăm pe topic. Numai bine.

MihaiUtilizator
Începător

Buna tuturor, mersi de replay.

@Vio73 - nu ma mai duc nicaieri, sunt satul de alergari, raman asa cu 60GB, nu mai e cum era inainte, iti spunea tot ce trebuie sa stii, acum iti arunca cateva cuvinte si gata, descurcate.

@arsradu - am incarcat 5€ credit, am precizat, am incarcat creditul din MyOrange, dupa aceea am activat optiunea din *100# cand deja nu mai aveam ce cauta in MyOrange. Daca mai sta asa cu numar Suspendat, incarc direct 5€ prin a apela 222, daca nici asa nu merge, arunc cartela sim si imi pun alta noua, de acum o sa tin un singur SIM nu 2 sau 10, tot ce incarc o sa mearga unde trebuie.

@FLo1 - "cei 150GB îi vei primi la o activare a unei opțiuni de 5euro plătită cu cardul din MyOrange. Deci NU din credit existent.", ok FLo1, de unde era sa stiu eu treaba asta, cand Orange cand trimite mesaj, spune clar, primesti 150GB cu o optiune activa de minim 5€, atat, nu specifica nicaieri "Doar daca incarci cu Cardul".

Mersi mult la toti, Seara Buna.

Am inteles. Scuze, ramasesem cu impresia ca ai incarcat direct cu optiune.

Buuun, in cazul asta inseamna ca undeva ai ramas cu numarul in perioada de gratie (cu toate ca la incarcare cu credit, ar fi trebuit sa primesti si o perioada de activitate).

La 333 ce mesaje primesti? Teoretic, daca ai incarcat cu credit si ai activat si optiune...ar trebui sa se vada in cont. Fie in My Orange, fie la *100#. Undeva cred ca nu s-a actualizat statusul in urma reincarcarii.

Daca nu reusesti pana atunci, incearca eventual incepand de luni sa iei legatura cu un consultant folosind unul dintre mijloacele de aici (eventual prin chat-ul Djingo). Pentru Djingo, ca sa intri in contact cu un consultant, trebuie sa scrii: "transfer operator" (posibil sa trebuiasca sa insisti un pic). S-ar putea sa trebuiasca intervenit pe cont. Ceea ce din pacate nu putem face noi, cei de aici din Comunitate (suntem in mare parte clienti ca si tine).

Client Orange

@MihaiUtilizator: Ai menționat că ai accesat MyOrange. Așadar, fie din aplicație sau de pe varianta browser, această detaliere îți apărea atât pe cont cât și accesând pagina cu opțiuni disponibile de reîncărcat (ca în foto de mai jos). 

FLo1_0-1694281125319.png

 

Iar de ani de zile se știe, și sigur când ai încărcat cu credit ai putut observa, că pentru creditul reîncărcat (fie ca opțiune cu resurse sau fie credit) ai primit BONUS o cantitate de date mobile, utilizabile cu opțiune activată. Iar BONUS-ul se primește exclusiv pentru credit (opțiune) reîncărcat(ă), nu pentru credit(opțiune) activată.

Te așteptăm pe topic dacă mai ai nevoie de clarificări. Numai bine.