la 13-12-2022 04:18 PM - editat ultima oară la 13-12-2022 05:16 PM de GeorgianaD
Nu pot suna, desi am credit, nici datele mobile nu imi merg, dc??
13-12-2022 04:25 PM - editat 13-12-2022 04:25 PM
Salut Melissa,
Bine ai venit in Comunitate!
De cat timp intampini problema asta? Ce se intampla cand incerci sa suni? Ai incercat sa dai un SMS? Ce se intampla in cazul asta? Semnal exista?
la 13-12-2022 04:55 PM
Salutare!
Ai verificat și pe la cei din jurul tău, să nu existe probleme cu semnalul?
Dacă nu, contactează Serviciul Clienți prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact/Contactează-ne a aplicației My Orange și sper să rezolvi repede.
Din păcate, noi nu avem acces în Comunitate la contul tău.
Succes!
la 13-12-2022 08:01 PM
@Melissa7: Bun venit în Comunitate. Poți / știi când ai încărcat ultima dată? Contul numărului tău este într-o perioadă activă? Revino cu detalii despre opțiuni activate /moment al incărcării.
BTW: Poți avea credit și date mobile disponibile, dar cu un cont în perioadă de grație nu vei putea folosi nici credit nici resurse.
la 14-12-2022 03:42 AM
Melissa, ești în țară sau în roaming?
Daca ești în roaming de mai mult de 2 luni in ultimele 3, ai depășit limita rezonabila de consum în roaming SEE și nu te mai ajuta opțiunea, ci doar daca încarci cu credit.
Sau poate ești într-o țară non SEE și trebuie, de asemenea, să încarci cu credit.
Daca nu ne dai mai multe detalii, nu putem sa te ajutăm așa cum trebuie.
la 14-12-2022 09:08 AM
@Melissa, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta pentru a te putea ajuta cu răspunsuri.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor