la 20-09-2025 06:22 PM - editat ultima oară la 22-09-2025 08:33 AM de DanielaH
Salut ! Abia ce m am întors din SUA , unde am avut un e-SIM, care acum e dezactivat, iar numărul romanesc de la orange este activ . Cu toate ca am plătit reîncărcarea nu pot suna , nu pot trimite mesaje, nu primesc apeluri sau mesaje. Îmi poate spune cineva ce aș putea să fac ?
la 20-09-2025 06:27 PM
Salutare!
Dă un restart la telefon, încearcă și o selectare manuală a rețelei, o resetare a parametrilor de rețea.
Dacă tot nu vrea, le scrii din My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Dar încearcă mai întâi variantele pe care ți le-am spus primele!
Baftă!
la 20-09-2025 06:53 PM
Salutare!
Ai verificat în my Orange daca creditul a fost alocat sau daca opțiunea achiziționată a fost activata?
https://www.orange.ro/help/cum-verific-consumul-pe-cartela-mea-prepay
21-09-2025 02:56 PM - editat 21-09-2025 03:18 PM
Dupa ce ai intrat in Romania si l-ai deschis, ai mai incercat o inchidere si o redeschidere?
Daca nici asa nu merge si zici ca ai contul incarcat si activ, trebuie sa apelezi la o forma de contact Orange, pe chat sau telefonic, sa se uite daca e ceva in neregula in contul tau.
la 22-09-2025 09:14 AM
@delia_trn, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus? Te așteptăm să revii cu vești bune.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor