anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

nu mi s a reîncărcat telefonul

diaconescu1
Începător

Buna! am încărcat telefon de pe un număr cu abonament și nu mi s a reîncărcat telefonul 😡

10 Răspunsuri 10

delfinas
#StarMember

Diaconescu, bun venit in Comunitate!!!

Esti sigur ca ai efectuat reincarcarea? Pe numarul de abonament ai primit sms de confirmare pt reincarcare?

Poti da mai multe detalii?

Am primit mesaj de confirmare cu ceva chiar când am încărcat 

Ok, atunci ai un pic de rabdare si da un restart la telefon.

Am deja o ora,și imi trebuie urgent 

Salutare!

Ce inseamna confirmarea cu acel "ceva"? Eu primeam confirmare ca numarul X a fost reincarcat. Poti verifica daca numarul reincarcat este cel pe care s-a dorit reincarcarea? Nu ar fi o noutate daca o cifra din numar a fost gresita si sa se fi reincarcat altei persoane.

VasyA
Începător

Se pare ca in dimineața asta , e o pb cu procesarile. Am pățit la fel .

 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Suna la 300, vezi daca pot vedea reincarcarea in sistem si daca pot aloca manual suma ceruta in contul respectiv.

Client Orange

Demilie
Începător

Și eu am pățit la fel. Mi-au fost luați banii de pe card și opțiunea nu a fost activata

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Există, într-adevăr, niște întârzieri în procesarea reîncărcărilor PrePay. Situația este cunoscută și în curs de remediere.

Vă mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator

Colegii ne-au comunicat ca situația a fost remediată. 

@diaconescu1, este în regulă și la tine?