la 20-06-2023 09:15 AM - editat ultima oară la 20-06-2023 09:17 AM de DanielaH
Buna! am încărcat telefon de pe un număr cu abonament și nu mi s a reîncărcat telefonul 😡
la 20-06-2023 09:18 AM
Diaconescu, bun venit in Comunitate!!!
Esti sigur ca ai efectuat reincarcarea? Pe numarul de abonament ai primit sms de confirmare pt reincarcare?
Poti da mai multe detalii?
la 20-06-2023 09:20 AM
Am primit mesaj de confirmare cu ceva chiar când am încărcat
la 20-06-2023 09:22 AM
Ok, atunci ai un pic de rabdare si da un restart la telefon.
la 20-06-2023 09:25 AM
Am deja o ora,și imi trebuie urgent
la 20-06-2023 10:08 AM
Salutare!
Ce inseamna confirmarea cu acel "ceva"? Eu primeam confirmare ca numarul X a fost reincarcat. Poti verifica daca numarul reincarcat este cel pe care s-a dorit reincarcarea? Nu ar fi o noutate daca o cifra din numar a fost gresita si sa se fi reincarcat altei persoane.
la 20-06-2023 09:25 AM
Se pare ca in dimineața asta , e o pb cu procesarile. Am pățit la fel .
la 20-06-2023 09:36 AM
Salut,
Suna la 300, vezi daca pot vedea reincarcarea in sistem si daca pot aloca manual suma ceruta in contul respectiv.
la 20-06-2023 09:37 AM
Și eu am pățit la fel. Mi-au fost luați banii de pe card și opțiunea nu a fost activata
la 20-06-2023 10:45 AM
Salut tuturor!
Există, într-adevăr, niște întârzieri în procesarea reîncărcărilor PrePay. Situația este cunoscută și în curs de remediere.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
la 20-06-2023 12:39 PM
Colegii ne-au comunicat ca situația a fost remediată.
@diaconescu1, este în regulă și la tine?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor