anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nr. portat dar nerecunoscut de sistem

Ovidiu82
Începător

Bună ziua, m-am portat recent te pe Telekom,dar nu reușesc să îmi introduc nr in aplicatia my Orange, îmi spune ca nr nu este acceptat pentru conectarea serviciilor , ca și cum nu îl recunoaște ca nr Orange. Ce trebuie să fac să pot introduce nr în aplicație? Mulțumesc 

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Din păcate, se mai întâmplă așa ceva după portare. Poți să îi sesizezi prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact, adică de aici ( dacă ești client Orange Romania):

https://www.orange.ro/contact/

 Sau de aici, dacă ești client Orange Romania Communications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

De asemenea, îi poți suna la 300, dar îți vor cere să te identifice robotul și sigur iar nu te va recunoaște. Deci cele mai sigure metode sunt pe chatul din aplicația Orange, secțiunea Contact sau din link-urile date de mine.

Baftă! 

arsradu
#StarMember

Posibil sa dureze un pic pana se actualizeaza baza de date. Cand s-a finalizat portarea?

Client Orange