la 24-02-2023 07:24 AM
Bună ziua, m-am portat recent te pe Telekom,dar nu reușesc să îmi introduc nr in aplicatia my Orange, îmi spune ca nr nu este acceptat pentru conectarea serviciilor , ca și cum nu îl recunoaște ca nr Orange. Ce trebuie să fac să pot introduce nr în aplicație? Mulțumesc
la 24-02-2023 07:41 AM
Salutare!
Din păcate, se mai întâmplă așa ceva după portare. Poți să îi sesizezi prin Chat Djingo sau din secțiunea Contact, adică de aici ( dacă ești client Orange Romania):
https://www.orange.ro/contact/
Sau de aici, dacă ești client Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
De asemenea, îi poți suna la 300, dar îți vor cere să te identifice robotul și sigur iar nu te va recunoaște. Deci cele mai sigure metode sunt pe chatul din aplicația Orange, secțiunea Contact sau din link-urile date de mine.
Baftă!
24-02-2023 08:21 AM - editat 24-02-2023 08:21 AM
Posibil sa dureze un pic pana se actualizeaza baza de date. Cand s-a finalizat portarea?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor