la 28-09-2024 07:28 PM - editat ultima oară la 30-09-2024 08:48 AM de DanielaH
Bună ziua! Am o problema la mesageria vocala,sunt pe cartela prepay. Cand închid telefonul sau îl pun pe modul avion după ce l deschid îmi apare ca am 33 mesaje vocale, însă când sun la 555 nu mi apare niciun mesaj vocal. Ce e de făcut? Va mulțumesc.
28-09-2024 07:41 PM - editat 28-09-2024 07:42 PM
Salutare!
Cred că este vorba despre faptul că ai apeluri nepreluate ( pierdute), ci nu mesaje. Dacă ar fi.mesaje propriu-zise, le-ai putea asculta.
Ca să nu mai ai astfel de probleme, poți să dezactivezi serviciul respectiv și cine are nevoie să te sune, chiar dacă nu poți răspunde sau nu ai semnal, îți pot da SMS sau un mesaj pe watshapp sau alte mijloace de comunicare.
Mai multe detalii despre mesagerie ai aici .
Baftă!
la 28-09-2024 07:43 PM
Sa înțeleg ca am apeluri pierdute în mesageria vocală sau cum? Și cum pot șterge ?
28-09-2024 08:02 PM - editat 28-09-2024 08:05 PM
Cred că te notifică. Nu știu exact, dar așa aveam și eu pe vremuri, când țineam activă mesageria vocală. Apoi am dezactivat-o. Eu nu sunt de la Orange și îți spun doar din propria experiență. Ca să nu mai fie probleme, o dezactivezi.
la 28-09-2024 08:41 PM
@Yan41: Dacă ai avea mesaje vocale, atunci le-ai regăsi apelând la 555. Dar acele mesaje SMS menționate sunt simple notificări că ai fost apelat și nu s-a răspuns: fie că nu era semnal, era telefonul închis, pe mod avion sau chiar când nu se dorește a răspunde, motivele pot fi diverse.
la 28-09-2024 09:02 PM
Am dezactivat-o și tot îmi apare aceeași treaba.
la 28-09-2024 09:10 PM
la 28-09-2024 09:21 PM
Mulțumesc, dar nu am opțiunea activata...ma.dispera de acum...
28-09-2024 09:41 PM - editat 29-09-2024 05:01 AM
Atunci le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Nu ți se va răspunde imediat, dar mâine sper să te rezolve Dar este posibil să se procedeze mai greu și să se dezactiveze și cererea ta, până la urmă.
Baftă!
la 29-09-2024 07:55 AM
Salut!
Ai incercat si codul scurt ##002# urmat de tasta de apel? Poate ai dezactivat mesageria, dar ai numarul redirectionat.. Daca nu l-ai incercat il poti incerca, dezactiveaza toate redirectionarile.
la 29-09-2024 08:42 AM
Acum am încercat,însă la fel...ciudat rău
la 29-09-2024 09:13 AM
Si daca verifici statusul îți scrie inactiv?
Dacă nu exista nicio redirecționare și statusul mesageriei este inactiv, atunci nu-ti mai rămâne decât varianta de a discuta cu Orange.. daca este o problema tehnica numai un consultant te toate ajuta.
la 30-09-2024 09:47 AM
@Yan41, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor