Reincarcarea, daca nu cumva SIM-ul a iesit din perioada de gratie, si a devenit inactiv, caz in care reincarcarea nu prea mai are cum sa ajute, nu ar trebui sa aiba nicio legatura cu lipsa semnalului.
Cu toate astea, poti face cateva teste pentru a vedea daca problema e semnalul, ceva pe cont, sau..SIM-ul.
Cand introduci SIM-ul in telefon, telefonul iti da vreun mesaj/eroare cu privire la SIM? De exemplu: SIM-ul nu e recunoscut? Sau: niciun SIM inserat?
Daca nu, si nu intri in prima conditie de mai sus, e posibil sa fie o problema pe numarul tau. Cu atat mai mult cu cat, alt SIM de Orange functioneaza OK in aceeasi zona.
Alternativ, daca ai cumva drum intr-un Orange Shop, si vezi ca nu-i dai de cap altfel, poti incerca si o schimbare de SIM. E gratuita, si nu are cu ce sa te incurce.
Doar sa fii atenti, si sa faci un test dupa inlocuire. Sa nu te trezesti ca pleci cu probleme si mai mari. De asemenea, ai grija la ce semnezi. Trebuie sa semnezi pentru inlocuirea de SIM, dar vezi sa nu-ti fie dat cumva si vreun contract de servicii (abonament) la semnat.
🙂 S-a mai intamplat.
Testeaza un apel (poate sa fie si la 333 pentru credit), un SMS, o pagina de net. Suficient cat sa te asiguri ca functioneaza. Nu de alta, dar la ultima mea inlocuire de SIM, am ajuns cu SIM-ul functional, si am plecat cu cel nou semi-functional.
🙂 Si nu pentru ca n-as fi testat serviciile la fata locului. Ci pentru ca persoana care mi-a facut inlocuirea nu stia cum sa rezolve problema, si m-a trimis la un alt magazin. Pentru ca cineva n-a fost atent ce seriale a copiat si unde. Deci...doar un pic de atentie.
Client Orange