anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Jocuri pe telefon cu forta

Dan1902
Începător

începând cu luna decembrie 2024 m-am trezit că plătesc ceva ce nu am solicitat niciodată (cu atât mai mult cu cât cartela e băgată într-un router pentru internet -la asta o folosesc și atât). Suma de 1.18 euro săptămânal pentru "Jocuri pe telefon". Eu as vrea sa știu cine a aprobat aceasta plata, când, in ce fel am fost eu de acord cu acest aspect???. Daca nu primesc răspunsuri aici sau nu voi fi contactat pentru explorarea acestei situații, voi apela clar la protecția consumatorilor pentru că e inadmisibil să fii pus sa plătești fara sa fi solicitat așa ceva. Am sunat la operator, mi-a anulat "abonamentul" și nu a dat nicio alta explicație... Dar cu ce am platit până acum în plus cum ramane? Și cum rămâne cu faptul că dacă nu observam din greșeală în meniul routerului mesajele (cum ziceam, cartela nu a fost folosita de nimeni decât într-un router pentru internet) cat timp as fi plătit? Mai ales că am activata și plată recurentă. Mi se pare o mizerie și mă aștept să fiu contactat cu o explicație decenta pentru acest furt (că eu sigur nu am aprobat așa ceva). 

 

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Te-ai abonat involuntar la Orange Games.

Ai toate detaliile despre acest joc aici .

Sigur ai apăsat pe ceva și te-ai abonat, așa cum am făcut foarte multi dintre noi, inclusiv eu.

Urmărește pașii din link pentru dezabonare și se rezolvă totul.

Succes!

In mod sigur nu m-am abonat nicăieri și nu am apăsat nimic :)). Se vede că nu ați citit toata postarea sau că nu v-ați obosit prea tare sa o înțelegeți dar păreri emiteți. Cartela este într-un router de când am luat-o și niciodată nu a fost în vreun telefon. Toate telefoanele din casa au alocate alte numere și alte abonamente. Mai mult, operatorul mi-a confirmat telefonic că vor face retur la plăți. Daca din 1000 de clienți observa 1-2 că sunt taxați suplimentar pe nimic, lor le convine. 

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Mea culpa! Important este că ai observat și s-a rezolvat.

 

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Zilele trecute, când butonam telefonul nepotului pentru a realiza niște actualizări de sistem, am observat la notificări faptul că se abonase la acest serviciu.

Am trimis un SMS pentru dezabonare și am primit și confirmarea.

L-am întrebat cum s-a abonat și nu a știut nici el cum s-a abonat.

Explicația cu clickul unei reclame nu m-a convins și am impresia că Orange alege să închidă ochii la aceste probleme în loc să ia măsuri suplimentare pentru a-și proteja clienții.

Personal cred că ar trebui să se renunțe la acest serviciu (mai ales că la Movie Go s-a putut).

Daca vrei un răspuns oficial, va trebui sa faci o sesizare in scris prin formularul de contact.

https://www.orange.ro/contact/ 

Sigur a dat clic pe un pop-up   - este de ajuns sa atingi acele reclame ads ad etc  - in acele popup uri scrie ceva de genul "vrei sa te abonezi la etc joc " si este de ajuns sa dai "click" 

am facut si proba cu un prieten  si asa a fost 😋  (s-a dezabonat imediat nu au fost probleme)  asa s-a convins  sa fac si el root la telefon sa nu mai apara nici un fel de reclame in aplicatii etc.

Salut,

Poate îmi poți da un link pentru a testa.

La  ce link te referi !  intra pe youtube sau pe cinemagia  sofascore  sau vre"un converter video  sau vre"un joc care iti "zice" la un moment dat ca trebuie sa te abonezi ca sa joci mai departe  etc  etc    aplicatie  pe telefon si cum incepi  sa "navighezi" pe ea o sa-ti apara reclame popup uri  si daca nu  "nimerest"  exact   X  din pagina  accesezi  pagina de reclama care te "duce" unde vrea  ea nu unde vrei tu ....eu nu mai am reclama pe aplicatii  si nu are rost sa-ti postez poze cu ad-ads  ca sunt convins ca le ai gasit si tu  in ani de zile 

Eu le-am găsit însă serviciul nu se activa doar printr-un simplu click.

Trebuia trimis un SMS, iar telefonul nu va trimite acest SMS fara acordul meu (setări SMS premium).

alterego
Cunoscător

Povestea e veche, antică și de demult... iar Orange poate fi perceput a fi de rea credință... practic până nu se trezește cu o amendă serioasă pe care să nu o poată contesta joacă la limita legalului și a bunului simț.

Practic astfel de subscripții trebuie să fie foarte clare astfel încât să nu poată fi categorisite ca înșelăciune sau întâmplare/greșeală, bla-bla-bla și chiar există o recomandare la nivel de UE pentru a se folosi un mecanism de validare double opt-in a subscripției.

Aceasta tocmai în ideea de a preveni abonarea din greșeală și a-l proteja de propria prostie pe cel care ajunge din greșeală să se aboneze la așa ceva... dar Orange încă se face că plouă... de ani de zile... ceea ce înseamnă că e destul de profitabil să rotunjești astfel veniturile.