la 09-04-2023 04:17 PM - editat ultima oară la 10-04-2023 08:13 AM de DanielaH
Buna ziua! La alegerea optiunii de reincarcare lunara din aplicatie, mi-a fost retrasa suma la dublu, ceea ce nu s-a mai intamplat pana acum dar observ in comentarii ca a mai intampinat si altcineva aceeasi problema. Cum putem rezolva acest incident? Multumesc anticipat.
la 09-04-2023 05:02 PM
Salut! Încearcă varianta de a trimite SMS cu textul credit la 321.
la 12-04-2023 06:42 AM
Salutare! Am trimis, dar fara rezolvare.
12-04-2023 08:27 AM - editat 12-04-2023 08:29 AM
Salut,
E o problema generala cu platile luna asta. Din cate am inteles, e deja cunoscuta si in curs de remediere.
Pentru rezolvarea problemei creditului, iti recomand un apel la 300 (ramura 5-2-0), faci o solicitare si cel mai probabil ti se va returna creditul in cont.
Mult succes! Sa ne spui daca ai rezolvat. 🙂
la 12-04-2023 10:14 AM
Buna ziua!
Voi incerca si aceasta varianta.
Va multumesc!
la 09-04-2023 05:17 PM
Buna Anca,
Doar ca sa fiu sigur ca am inteles, faci reincarcare de pe un abonament (cu plata pe factura)? Sau vorbim de o reincarcare simpla, cu plata cu card bancar?
la 12-04-2023 06:41 AM
Buna ziua,
Vorbesc de reincarcare simpla din aplicatia my orange pt nr meu prepay, cu plata prin card bancar.
la 12-04-2023 09:38 AM
Salut, Anca!
Îmi pare rău pentru situația ta.
Există, într-adevăr, mai multe sesizări de la o parte din clienții PrePay care ne-au semnalat reîncărcări multiple pe cont, desi s-a efectuat o singură reîncărcare din My Orange. Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care fac demersurile necesare pentru remedierea sa într-un timp cât mai redus.
Îți recomandăm și noi, cum spunea arsradu, să iei legătura cu colegii de la Serviciul Clienți.
Mulțumim pentru înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor