anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot activa optiunea "Call waiting"?

AlecsX
Începător

Salut, am o problema... daca sunt in apel cu cineva(Y) si ma suna altcineva (X), eu nu primesc apelul lui X, ba din contra, lui X ii este dat respins automat. Nici macar in Call History nu imi apare ca X m-a sunat.

Am gasit in optiunea "Call waiting" dar cand incerc sa o activez primesc asta:
"unexpected response from network"

Cum as putea rezolva problema asta?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Incearca *43#, din dialer, urmat de tasta de apel.

Ai mai multe detalii aici.

De retinut ca pentru apel in asteptare, telefonul trebuie sa fie conectat cel putin pe 3G. Reteaua 2G nu suporta apel in asteptare.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember

Salut,

Incearca *43#, din dialer, urmat de tasta de apel.

Ai mai multe detalii aici.

De retinut ca pentru apel in asteptare, telefonul trebuie sa fie conectat cel putin pe 3G. Reteaua 2G nu suporta apel in asteptare.

Client Orange

mihai_13
Maestru

call settings   >  supplementary services > call waiting

DanielaH
Moderator

@AlecsX, ai reușit să activezi opțiunea?

Anca07
#StarMember

Buna AlecsX,

In primul rand, telefonul este cumparat din tara? Din Europa? Am un prieten cu un telefon achizitionat din America si nu poate activa apelul in asteptare pt ca e vorba de alt provider. Insa, daca telefonul e luat din Ro/Europa, poti incerca variantele de mai jos.

Incearca un restart la telefon si verifica din nou. Daca nici asa nu se rezolva, scoate cartela SIM din slot, si dupa cateva secunde o poti pune inapoi. Daca si dupa acesti pasi primesti acelasi mesaj, fa urmatoarele lucruri:

  • Setari/settings
  • SIM card - alege cartela ta
  • preferred network type - si aici ar trebui sa fie automat, insa poti alege altceva si apoi inapoi pe automat.
  • Apoi connection and sharing
  • Reset wi-fi, mobile etc si reseteaza setarile mobile

Daca nici dupa acesti pasi nu se rezolva, ar trebui sa mergi la aplicatii, phone service/dialer si sa stergi toate datele istorice/clear data.

Daca nu se rezolva cu niciuna dintre solutii, ar trebui sa contactezi serviciul clienti orange pentru ca e posibil sa fie ceva din sistem.

Duminica cu soare!🌞

apropo intelegi 'chestia" call waiting ?

Odata ce ti-am sugerat cateva idei, da. Sunt aplicabile pt call waiting sau call forwarding, in cazul in care primesti acea eroare de networking.

Zi cu soare!🌞

mihai_13
Maestru

precum a zis si Radu   - solutia este asta https://www.orange.ro/help/cum-activez-sau-dezactivez-serviciul-apel-in-asteptare-16448

eventual un reset de retea inainte