anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imposibilitate activare opțiune cadou 6 euro 28 zile

alterego
Cunoscător

Salutare,

înainte de a posta am căutat prin postările din comunitate un răspuns dar nu am găsit așa că am decis să mă fac de cacao și să întreb aici: s-a mai confruntat cineva cu imposibilitatea de a nu putea activa opțiunea cadou 6 euro 28 zile câștigată ca premiu la BonusPocus?

Pur și simplu apeși butonul Alege și nu se întâmplă nimic...

77 Răspunsuri 77

Așa apare și la mine ,dar nu cred ca ai activat-o,arată altceva sa vedem ca e activă in cont!

scrie mai sus... opțiuni active... cele care sunt de activat apar mai jos...

Anonim
Neaplicabil

Screenshot_2024-05-13-12-18-35-837_com.google.android.apps.messaging-edit.jpg

Screenshot_2024-05-13-12-20-44-591_com.orange.contultauorange-edit.jpg

DanielaH
Moderator

Premiile de tip bonus pot fi utilizate doar dacă numărul are activă o opțiune de minimum 5 euro credit.

Anonim
Neaplicabil

Daca este vorba de resurse date sau minute da este corect.

Daca vorbim de opțiune cadou 6 euro (luna/an) nu este adevărat.

Da, corect, asa este, aveti dreptate.

@DanielaH degeaba are dreptate dacă problema rămâne indiferent ce poziție de meditație ai adopta...

Înțeleg că ai făcut o sesizare la Serviciul Clienți? Dacă nu, îmi poți trimite numărul în mesaj privat și rog colegii să verifice punctual situația ta.

Da, s-a deschis un tichet după ce s-a verificat tot ce se putea verifica. Acum câteva minute a venit și un update la aplicația MyOrange pe iOS dar problema persistă.

Anonim
Neaplicabil

Nu vad legătură cu iOS atât timp cât optiunea se activează dintr-un cont atât pe mobil cât și pe browser PC.

Legenda spune că era o problemă la aplicația iOS, acum a venit un update... n-a rezolvat problema...

Da, a fost un bug pe iOS, dar a fost remediat o dată cu noul update de aplicație.

probabil nu avea legătură cu activarea acestor opțiuni... am șters aplicația, am reinstalat... m-am logat și nimic... ghinion cum ar spune cineva 😀...

Bunā!Cum s-a rezolvat problema?Mā confrunt cu aceeasi problemā momentan.🙄

Am avut aceeași problema de 2 ori,doar vorbind cu un operator am rezolvat ,a activat o direct ,eu in aplicație nici nu găsesc opțiunea cadou !mai intai trebuie sa scrii pe chat ,le arați și screen eventual,apoi ceri sa discuți cu un operator .