la 09-05-2024 11:23 AM - editat ultima oară la 09-05-2024 12:16 PM de DanielaH
Salutare,
înainte de a posta am căutat prin postările din comunitate un răspuns dar nu am găsit așa că am decis să mă fac de cacao și să întreb aici: s-a mai confruntat cineva cu imposibilitatea de a nu putea activa opțiunea cadou 6 euro 28 zile câștigată ca premiu la BonusPocus?
Pur și simplu apeși butonul Alege și nu se întâmplă nimic...
la 13-05-2024 12:15 PM
Așa apare și la mine ,dar nu cred ca ai activat-o,arată altceva sa vedem ca e activă in cont!
la 13-05-2024 12:16 PM
scrie mai sus... opțiuni active... cele care sunt de activat apar mai jos...
13-05-2024 12:19 PM - editat 13-05-2024 12:21 PM
la 13-05-2024 01:23 PM
Premiile de tip bonus pot fi utilizate doar dacă numărul are activă o opțiune de minimum 5 euro credit.
la 13-05-2024 01:25 PM
Daca este vorba de resurse date sau minute da este corect.
Daca vorbim de opțiune cadou 6 euro (luna/an) nu este adevărat.
la 13-05-2024 01:37 PM
Da, corect, asa este, aveti dreptate.
la 13-05-2024 01:38 PM
@DanielaH degeaba are dreptate dacă problema rămâne indiferent ce poziție de meditație ai adopta...
la 13-05-2024 01:41 PM
Înțeleg că ai făcut o sesizare la Serviciul Clienți? Dacă nu, îmi poți trimite numărul în mesaj privat și rog colegii să verifice punctual situația ta.
la 13-05-2024 01:43 PM
Da, s-a deschis un tichet după ce s-a verificat tot ce se putea verifica. Acum câteva minute a venit și un update la aplicația MyOrange pe iOS dar problema persistă.
13-05-2024 01:56 PM - editat 13-05-2024 01:56 PM
Nu vad legătură cu iOS atât timp cât optiunea se activează dintr-un cont atât pe mobil cât și pe browser PC.
la 13-05-2024 01:57 PM
Legenda spune că era o problemă la aplicația iOS, acum a venit un update... n-a rezolvat problema...
la 13-05-2024 01:59 PM
Da, a fost un bug pe iOS, dar a fost remediat o dată cu noul update de aplicație.
la 13-05-2024 02:00 PM
probabil nu avea legătură cu activarea acestor opțiuni... am șters aplicația, am reinstalat... m-am logat și nimic... ghinion cum ar spune cineva 😀...
la 24-10-2024 09:14 AM
Bunā!Cum s-a rezolvat problema?Mā confrunt cu aceeasi problemā momentan.🙄
la 24-10-2024 09:36 AM
Am avut aceeași problema de 2 ori,doar vorbind cu un operator am rezolvat ,a activat o direct ,eu in aplicație nici nu găsesc opțiunea cadou !mai intai trebuie sa scrii pe chat ,le arați și screen eventual,apoi ceri sa discuți cu un operator .
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor