la 09-05-2024 11:23 AM - editat ultima oară la 09-05-2024 12:16 PM de DanielaH
Salutare,
înainte de a posta am căutat prin postările din comunitate un răspuns dar nu am găsit așa că am decis să mă fac de cacao și să întreb aici: s-a mai confruntat cineva cu imposibilitatea de a nu putea activa opțiunea cadou 6 euro 28 zile câștigată ca premiu la BonusPocus?
Pur și simplu apeși butonul Alege și nu se întâmplă nimic...
la 25-10-2024 06:46 AM
Multumesc,o sā încerc.
la 13-05-2024 01:27 PM
@DanielaH de tip bonus, acestea însemnând, în contextul de față, 900 minute naționale valabilitate 90 de zile, 90GB 5G valabilitate 90 de zile sau 1.000 GB valabilitate un an.
Și așa cum am mai spus mai sus: am activat opțiunea aceasta pe 2 numere prepay aflate în perioada de grație chiar la începutul campaniei BonusPocus (2023), era într-o seară când am primit notificare în aplicație și au picat așa una după alta opțiunile respective și le-am și activat.
la 13-05-2024 04:50 PM
Chiar nu se înțelege ca de la începutul acestei noi campanii BonusPocus pe iOS a fost omis butonul cu activarea bonusului 6€?
Cine a câștigat pe 1 an ce face,sunt curios ce zic colegii de departamente?!
la 13-05-2024 05:00 PM
Intra in browser cont my Orange și activează.
la 13-05-2024 05:01 PM
nu se activează
la 13-05-2024 05:02 PM
Am înțeles acest lucru dar mă refeream că nu are legătură cu iOS.
la 13-05-2024 05:03 PM
N-are legătură cu nimic... am încercat toate variantele posibile și imposibil... pur și simplu nu merge...
la 13-05-2024 05:08 PM
Sa înțeleg că ai mutat Nr in alt cont acum că numărul nu mai este in perioada de gratie.
la 13-05-2024 06:46 PM
Iată din regulamentul de eligibilitate,se pare ca nu ești eligibil!?
la 13-05-2024 06:47 PM
Bineînțeles că și eu nu sunt eligibil,trebuie să descoperi de ce!?
la 13-05-2024 06:49 PM
Nu e vorba despre eligibilitate... premiul a fost alocat dar nu poate fi alocat... culmea e că înainte de aceasta a fost tot o opțiune de acest fel, dar noua opțiune nu a mai vrut să se activeze...
13-05-2024 02:01 PM - editat 13-05-2024 02:02 PM
A fost un bug specific de login, pe IOS. Dupa ce jucai jocul, te punea sa te loghezi din nou. Si nu trecea de pasul asta. Pare ca s-a rezolvat intre timp.
Din pacate, nu pot reproduce problema cu optiunile pentru ca mie imi da in continuare doar cele doua bonusuri (900 min sau 90GB). Dar macar login-ul pare sa mearga acum.
la 14-05-2024 10:09 AM
14mai 2024, problema persistă
14-05-2024 10:51 AM - editat 14-05-2024 11:28 AM
Îmi pare rău. Din păcate nu putem ajuta aici, în Comunitate, decât dacă avem numărul de telefon. Altfel îți recomandăm să aștepti soluționarea situației în urma tichetului deschis.
@J0nna5s, dacă situația mai este de actualitate și la tine, ne poți trimite numărul de telefon în mesaj privat și verificăm punctual cu colegii care se ocupă de campanie.
la 17-05-2024 10:02 AM
@DanielaH au promis că în 48 de ore voi primi un răspuns... termenul a trecut și toată lumea tace iar problema e tot nerezolvată... e un bug greu de identificat se pare... sau sunt mai multe... adică bugs... poate avem nevoie de... Bugs Bunny... 😀
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor