la 04-11-2024 08:48 PM
am incarcat ieri 3 noiembrie cartela mea prepay cu optiunea cu minute si internet 16 euro credit. mi-a venit si confirmarea ca a fost incarcat cu optiune. dimineata cand sa sun imi spune ca nu am suficient credit, internetul nu merge, mi-am luat teapa marca Orange. imi vreau banii inapoi !!! hotilor !!!
la 04-11-2024 09:37 PM
De cand esti plecat din tara? E activat roamingul din My Orange si din telefon?
la 05-11-2024 02:32 AM
sunt plecat din august si roamingul il am activ pemanent
04-11-2024 09:37 PM - editat 04-11-2024 09:41 PM
Salut,
Din imagini se vede că ești în roaming (probabil SEE).
Ai ghidul roaming de utilizare in SEE aici:
https://www.orange.ro/docs/roaming/pdf/04-2024/Ghid_Roaming_PrePay-aprilie-2024.pdf
Daca te afli în situația B
Daca ai folosit cartela PrePay mai mult in roaming SEE decat in Romania, in ultimele 123 de zile calendaristice (4 luni):
Te vom anunta printr-un SMS ca incepe sa se aplice taxarea.
Daca ai o optiune activa, nu vei mai putea folosi beneficiile nationale incluse si vei fi taxat
suplimentar.
Va trebui sa ai credit activ disponibil pentru a putea sa sa iti folosesti in continuare cartela
in roaming SEE.
Vei fi tarifat cu:
0,022 euro credit/ minut apelat catre Romania si numere din SEE
0,004 euro credit/ minut apel primit
0,004 euro credit/ SMS
0,00155 euro credit/ MB
Tarifele sunt conform Regulamentului European nr. 531/2012 si Regulamentului de aplicare
2016/2286.
Daca vei contacta numere din tari din afara SEE (de exemplu, esti in Germania si
contactezi pe cineva din Turcia):
1,29 euro credit/ minut apelat
0,02 euro credit/ SMS
Taxarea se aplica atata timp cat esti intr-una din tarile SEE. Taxarea inceteaza din ziua in
care prezenta si consumul in reteaua Orange Romania redevin mai mari decat cele din
roaming SEE in ultimele 123 de zile calendaristice (4 luni).
Din cate vad in a doua imagine se pare că ai fost informat prin SMS că te afli în situația B și vei fi taxat din creditul disponibil.
la 05-11-2024 02:33 AM
nu am credit disponibil, eu de fiecare data incarc cu optiune de 16 euro
la 04-11-2024 10:01 PM
Daca nu ai consumat din resurse poți contacta serviciul clienți Orange prin chat și solicita returnarea creditului.
Merita incercat.
la 05-11-2024 02:36 AM
is curios cum pot contacta serviciul clienti? Djingo ala e o gluma proasta.
la 04-11-2024 10:09 PM
Buna. Nu trebuia să mai fi făcut reîncărcare cu opțiune, dacă ai primit mesajul că ai folosit cartela mai mult în roaming decât în țară. Trebuia să reincarci cu credit, dar s-ar fi consumat imediat, sau să folosești o altă cartela. Dacă stai mult în roaming fie folosești 2 cartele și le schimbi când se apropie termenul limita de consum sau primești mesajul respectiv, fie iei o cartela locală.
la 05-11-2024 02:38 AM
eu de unde sa stiu ca nu trebuia sa incarc cu optiune??? sa ghicesc in stele? ideea ca mi-au dat teapa de 16 euro
05-11-2024 05:49 AM - editat 05-11-2024 05:50 AM
Salutare!
Fără o opțiune de credit, nu va merge, pentru că ai depășit cel mai probabil termenul în care puteai să rezolvi cu opțiuni.
Întotdeauna trebuie să ne documentăm mai amplu, când suntem în situații din astea și este valabil pe la toți operatorii, nu doar la Orange.
Poți să le scrii din aplicația My Orange (de pe telefon)- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi ceri transfer operator. Nu cred că ți se va răspunde imediat, dar rogi să ți se transforme opțiunea în una cu credit, care se va termina rapid oricum, pentru că tarifele sunt foarte mari. Indicat ar fi să folosești wifi și un prepay local, ca să ieși mult mai ieftin.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor