la 10-12-2022 05:20 PM - editat ultima oară la 12-12-2022 09:14 AM de DanielaH
Am incarcat cu optiunea de 6 euro minute nelimitate si internet 60GB pe la ora 1:40 ziua, in aceeasi zi, la ora 7 seara mi s a dezactivat internetul si nici nu mai pot suna, imi zice ca n am credit. Incarc de cel putin 4 ani pe aceeasi optiune si n am mai patit asa pana acum. Am fost la orange si am intrebat o angajata care i treaba si mi a zis sa astept si sa mai dau restarturi la telefon din cand in cand ca si revine singur, am dat si email la ei si mi au trimis niste setari pe care le am instalat, a trecut mai mult de o saptamana de atunci si mie tot nu mi au mai venit nici minutele nici netul inapoi. Eu asa ceva nu platesc, o sa stea aia 6 euro restanți acolo muulti ani de zile, ca am impresia ca nici nu se mai rezolva nimic de acum. Idei? Ceva sfaturi?
10-12-2022 05:31 PM - editat 10-12-2022 05:32 PM
Buna Eusebiu,
Sa inteleg ca ai reincarcat o cartela de pe abonament pt un numar prepay? Am presupus asta pentru afirmatia facuta la final, ca nu ii vei plati.
Si inca o intrebare, esti in roaming sau in tara?
Multumesc!
la 10-12-2022 06:58 PM
Dacă nu plătești factura (presupunând ca reincarea se Plătește la factura), am o vaga impresie ca vei reveni cu un nou topic despre faptul ca Orange ți-a tăiat serviciile...
Revenind: sigur reîncărcarea s-a făcut cu opțiune sau a fost cu credit? Reîncărcarea este programata sau se face manual?
la 10-12-2022 08:33 PM
@Eusebiu1: Din păcate multe informații sunt contradictorii în cele prezentate de tine... la cald.
1. "Ai încărcat cu opțiunea de 6€": de pe card sau abonament? Dacă e de pe card.... sunt buni dați, iar dacă e de pe abonament, prin neplata facturii, vei avea nu doar un număr ci două numere inutilizabile, unul chiar suspendat.
2.Din cele descrise, nu pare a încărcare cu EO ci una cu credit.... consumat ulterior. Totuși un screen-shot de confirmare a încărcării primit prin SMS ar fi util deslușirii misterului.
3. Interesantă atitudinea reprezentantei Orange... de amator. Fără o clarificare, un listing a consumului resurselor, ea te-a expediat motivând să dai restartări??? Lipsă totală de profesionalism și etică.
4. Numărul încărcat este asociat unui cont MyOrange? Dacă da, ușor poți vedea consumurile efectuate astfel încât să știi unde a dispărut creditul/resursele.
Concluzie: un feedback clarificator ar fi necesar. Te așteptăm cu detalii.
la 12-12-2022 09:47 AM
@Eusebiu1, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor