la 09-08-2023 09:46 AM
09-08-2023 08:58 PM - editat 09-08-2023 08:59 PM
@Liviu_Bănică: Deși ar fi fost util un istoric cu mesajele, problema la tine a fost că 1.Ai avut activată (cândva) din credit EO 12€ cu resurse, care este recurentă. 2.Ai activat cu plata directă de pe card EO12€ în 22iulie2023, pentru 21zile. Contul fiind activ, a fost o simplă întâmplare data de 10august în loc de 12august.
Ideea este: Ai credit mai mult de 12€ pe cont? Dacă NU atunci IGNORĂ SMS-ul: nu se va reactiva nimic. Pe de altă parte, opțiunea activată (precum reiese din SMS) nu este recurentă. Deci sigur ai o altă EO12€ care este recurentă. Verifică opțiunile active și revino cu detalii. Cea recurentă trebuie să o ai în "standby". 😉 Numai bine.
09-08-2023 09:55 AM - editat 09-08-2023 09:56 AM
Salut,
De cat timp esti in roaming? E prima data cand activezi acea optiune? Daca nu, e foarte probabil ca data de expirare sa fie de la o optiune mai veche.
la 09-08-2023 11:36 AM
Salut!
Al doilea mesaj imi suna ca si cum ai avea optiunea programata pentru activare, nu ca expira cea veche.
09-08-2023 08:58 PM - editat 09-08-2023 08:59 PM
@Liviu_Bănică: Deși ar fi fost util un istoric cu mesajele, problema la tine a fost că 1.Ai avut activată (cândva) din credit EO 12€ cu resurse, care este recurentă. 2.Ai activat cu plata directă de pe card EO12€ în 22iulie2023, pentru 21zile. Contul fiind activ, a fost o simplă întâmplare data de 10august în loc de 12august.
Ideea este: Ai credit mai mult de 12€ pe cont? Dacă NU atunci IGNORĂ SMS-ul: nu se va reactiva nimic. Pe de altă parte, opțiunea activată (precum reiese din SMS) nu este recurentă. Deci sigur ai o altă EO12€ care este recurentă. Verifică opțiunile active și revino cu detalii. Cea recurentă trebuie să o ai în "standby". 😉 Numai bine.
la 09-08-2023 09:12 PM
Va mulțumesc pentru răspunsurile voastre. Întra-adevăr, era o extraoptiune mai veche ce a trimis mesaj de înștiințare exact acum. Mulțumiri și toate cele bune!
la 09-08-2023 09:32 PM
Cu plăcere. Te așteptăm și cu alte contribuții în Comunitate. Numai bine.
la 09-08-2023 09:20 PM
Dap, de obicei asta se intampla. Ramane "agatata" o optiune mai veche, si trimite mesaje de notificare. Daca nu ai nevoie de ea pe termen lung, se poate dezactiva din My Orange/*100#. Tot in contul tau My Orange poti vedea ce optiuni ai active in momentul de fata. Vezi ce se poate dezactiva, vezi ce nu-ti mai trebuie, si ar trebui sa fie ok lunile viitoare. 🙂
Ma bucur ca te-am putut ajuta si te mai asteptam cu alta ocazie in Comunitate. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor