anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Erori la reincarcare

simonacoroama
Începător

Buna ziua, 

Nu reușesc să fac reîncărcare atât din aplicație cat si de pe site. Mai are cineva probleme similare? 

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember

Bună @simonacoroama ,

Îmi pare rău pentru situația întâmpinată, dar poate au vreo problemă.

Încearcă să le scrii din My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Baftă !

MihaiC99
Campion

Salutare

Este posibil să fie o eroare temporară, similară cu cea întâmpinată de utilizatorii Yoxo.

Poți încerca să folosești un alt card sau să ștergi și să reintroduci cardul în cont, dacă este salvat. Dacă problema persistă, îți recomand să faci o sesizare către Orange.

Dacă ai nevoie să reîncarci imediat, poți apela la un serviciu terț: faci reîncărcarea cu credit, apoi din contul My Orange activezi opțiunea dorită.