la 06-12-2025 03:04 PM
la 06-12-2025 05:12 PM
Bună @simonacoroama ,
Îmi pare rău pentru situația întâmpinată, dar poate au vreo problemă.
Încearcă să le scrii din My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă !
la 06-12-2025 07:21 PM
Salutare
Este posibil să fie o eroare temporară, similară cu cea întâmpinată de utilizatorii Yoxo.
Poți încerca să folosești un alt card sau să ștergi și să reintroduci cardul în cont, dacă este salvat. Dacă problema persistă, îți recomand să faci o sesizare către Orange.
Dacă ai nevoie să reîncarci imediat, poți apela la un serviciu terț: faci reîncărcarea cu credit, apoi din contul My Orange activezi opțiunea dorită.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor