Salut Lucian, bine ai venit in comunitate!
Incep prin a mentiona ca nu sunt afiliat Orange in nici un fel, iar parerea mea este strict personala.
Reincarcarea automata presupune ca primesti un mesaj cu o zi inainte la care trebuie sa raspunzi cu "DA". Acel raspuns reprezinta confirmarea ca esti de acord sa faci incarcarea, deci reincarcarea nu poate fi considerata abuziva din punct de vedere legal.
Intelegand totusi ca au avut intarzieri in procesarea creditului, in locul tau as intra pe Chat, as cere sa discut cu un consultant si as cere una din urmatoarele:
1. Returnarea creditului de 5EUR incarcat manual inapoi pe abonament sub forma de bonus, cu scaderea acelui credit din disponibilul cartelei PrePay. Practic ne intoarcem in situatia initiala, in care nu ai efectuat reincarcarea manuala.
2. Anularea reincarcarii automate de luna viitoare, astfel incat optiunea se va reactiva cu creditul platit in avans acum. De fapt, pentru asta, este suficient sa nu raspunzi DA la urmatorul SMS, iar reincarcarea se va anula. Nu treubie sa faci nimic, doar sa iti amintesti sa o reactivezi dupa aceea.
Erori de sistem se intampla, iar sansele sa se repete situatia sunt destul de mici. Cat timp nu se repeta, eu as sta linistit si as apela la intelegerea unui consultant.