După ora 21 la reîncărcarea prepay nu se primește confirmare

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-06-2021 08:48 AM
După ora 21, la reîncărcarea prepay, nu se primește confirmare. Utilizatorul e derutat.
Nu se poate face ceva in acest sens? Printr-un un soft poate?
Nu se poate face ceva in acest sens? Printr-un un soft poate?
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-06-2021 09:06 AM
Bună@ Stavarachecami,
Da, din păcate au apărut multe situații de acest gen și cred că ar cam trebui să se facă ceva și în acest sens! De câțiva ani încoace, după ora 20, serviciile de asistență gratuită și multe altele, inclusiv confirmarea reîncărcării prepay, sunt ca și inexistente. Parcă lucrurile se degradează din ce în ce mai mult, în loc să se îmbunătățească!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-06-2021 09:06 AM
Se poate vizualiza prin SelfCare - *100# valoarea creditului reîncărcat sau opțiunile activate/ reactivate. Într-adevăr este incomod sa nu primești confirmare . Poate lucrurile se vor îmbunătăți pe viitor în acest sens . Nu ești singurul utilizator de prepay care sesizează acest lucru.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-06-2021 11:00 AM
Confirmarea reîncărcării se primește a doua zi, începând cu ora 9. Ai avut noroc că s-a reîncărcat cartela, că deobicei, aceasta se produce pe la ora 3-4 dimineața, când faci seara aceasta operațiune.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-06-2021 11:15 AM
@The Special List: Dacă nu știați, la rețeaua #1, din ciclul ”pentru că nu ne pasă de client”, deși încarci (reîncarci) cu o opțiune, doar într-o singură situație opțiunea aleasă apare la ”Opțiuni active” (la *100#): atunci când este aleasă ca recurentă și încărcarea se face de pe abonament. Altfel, dacă se face o plată directă cu cardul a unei opțiuni, aceasta nu va apărea ca ”opțiune activă”, deși pe cont apare că ai activat opțunea, primești SMS cu resursele aferente opțiunii alese. Sau degeaba încarci de pe abonament dacă nu declari opțiunea ca ”recurentă”: ea nu va apărea ca ”opțiune activă”. Totuși e bine că măcar e funcțională.....
