la 05-05-2023 10:51 AM - editat ultima oară la 05-05-2023 11:24 AM de GeorgianaD
De ce primesc, in fiecare luna, in data de 5, mesajul: "Beneficiile din optiunea ta de pe numarul X expira in curand. Nu uita sa reincarci cu minim 6 euro" in conditiile in care eu incarc in fiecare luna in data de 18 si nu mi-am terminat minutele, mesajele sau internetul.
la 05-05-2023 11:00 AM
@AlexaAle: Bun venit în Comunitate. Acel mesaj este unul transmis automat cu scopul de a avea asigurat creditul necesar activării extraopțiunii recurente de 6euro pe care o ai activă pe contul tău. Deci atât timp cât ai creditul asigurat, nu-ți face probleme de acel mesaj. Este doar un ”reminder”, pentru cazul în care nu încarci cu credit până la data respectivă.
Dacă ai nevoie de alte clarificări referitoare la întrebarea ta, te așteptăm pe topic cu alte detalii. Numai bine.
la 05-05-2023 11:00 AM
@AlexaAle: Bun venit în Comunitate. Acel mesaj este unul transmis automat cu scopul de a avea asigurat creditul necesar activării extraopțiunii recurente de 6euro pe care o ai activă pe contul tău. Deci atât timp cât ai creditul asigurat, nu-ți face probleme de acel mesaj. Este doar un ”reminder”, pentru cazul în care nu încarci cu credit până la data respectivă.
Dacă ai nevoie de alte clarificări referitoare la întrebarea ta, te așteptăm pe topic cu alte detalii. Numai bine.
05-05-2023 05:32 PM - editat 05-05-2023 05:34 PM
Salut! @AlexaAle probabil cândva, mai demult, ai efectuat o reîncărcare in apropierea după data de de 5 a lunii (poate opțiune cu resurse de roaming) și de atunci probabil că mecanismul nu s-a modificat. Eu am primit 3 astfel de mesaje la un moment dat pe lună, din cauza reîncărcărilor pentru resurse în roaming.
Verifica sa nu ai vreo opțiune mai veche rămasă activa la *100*3#, poate reușești să o dezactivezi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor