anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce primesc acest mesaj?

AlexaAle
Începător

De ce primesc, in fiecare luna, in data de 5, mesajul: "Beneficiile din optiunea ta de pe numarul X expira in curand. Nu uita sa reincarci cu minim 6 euro" in conditiile in care eu incarc in fiecare luna in data de 18 si nu mi-am terminat minutele, mesajele sau internetul. 

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@AlexaAle: Bun venit în Comunitate. Acel mesaj este unul transmis automat cu scopul de a avea asigurat creditul necesar activării extraopțiunii recurente de 6euro pe care o ai activă pe contul tău. Deci atât timp cât ai creditul asigurat, nu-ți face probleme de acel mesaj. Este doar un ”reminder”, pentru cazul în care nu încarci cu credit până la data respectivă. 

Dacă ai nevoie de alte clarificări referitoare la întrebarea ta, te așteptăm pe topic cu alte detalii. Numai bine.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

FLo1
#StarMember

@AlexaAle: Bun venit în Comunitate. Acel mesaj este unul transmis automat cu scopul de a avea asigurat creditul necesar activării extraopțiunii recurente de 6euro pe care o ai activă pe contul tău. Deci atât timp cât ai creditul asigurat, nu-ți face probleme de acel mesaj. Este doar un ”reminder”, pentru cazul în care nu încarci cu credit până la data respectivă. 

Dacă ai nevoie de alte clarificări referitoare la întrebarea ta, te așteptăm pe topic cu alte detalii. Numai bine.

teacher_
#StarMember

Salut! @AlexaAle probabil cândva, mai demult, ai efectuat o reîncărcare in apropierea după data de de 5 a lunii (poate opțiune cu resurse de roaming) și de  atunci probabil că mecanismul nu s-a modificat. Eu am primit 3 astfel de mesaje la un moment dat pe lună, din cauza reîncărcărilor pentru resurse în roaming. 

Verifica sa nu ai vreo opțiune mai veche rămasă activa la *100*3#, poate reușești să o dezactivezi.