la 20-04-2023 04:45 PM
la 20-04-2023 04:47 PM
Buna Maria,
Unde anume apare ca suspendat? Poti sa ne dai o captura de ecran sau ceva? Fara numarul de telefon propriu-zis, intrucat reprezinta date personale, si nu avem voie in spatiul public.
De asemenea, ce se intampla mai exact? Nu poti suna? Nu poti fi apelata? Ai semnal? Telefonul se inregistreaza in retea? Care sunt mai exact "simptomele"?
Te asteptam cu mai multe detalii.
la 20-04-2023 05:12 PM
Salut! @MariaC1 , numărul poate fi suspendat, in principiu fie daca telefonul/cartela este declarat/a furat/a, fie pentru neplata serviciilor, sau plata cu o intarziere mai mare....
la 20-04-2023 05:29 PM
@MariaC1: Bun venit în Comunitate. Apare undeva mesajul de suspendare sau ți s-a comunicat că ai numărul suspendat? Dacă poți primi apeluri/SMS atunci mai mult ca sigur ai numărul în perioada de grație, iar detalii poți afla din contul tău MyOrange, apel la *100#, sau 333. Te așteptăm cu detalii/actualizări ale situației.
la 21-04-2023 08:38 AM
Maria, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor