anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce mi se iau de doua ori banii la reincarcare?

Flinks
Începător
Atunci când mă duc să reincarc de 6€ mi se iau banii de doua ori fara să primesc beneficiile, de acum numai vreau să reincarc in aplicație pentru că știu că o să îmi ia banii de doua ori, nu îmi vreau banii înapoi acum dar vreau să știu cum să repar problema ca să nu îmi mai ia banii de doua ori alte dați
P.S.: am cenzurat numărul meu de telefon in imagine
13 Răspunsuri 13

FLo1
#StarMember
@Flinks: Bun venit în Comunitate. Aș fi crezut inițial că e o încărcare cu credit urmată de o conversie a creditului în opțiune cu resurse. Dar paradoxal și jenant din partea Orange, nici măcar la detalii nu apare cum că ai fi încărcat cu resurse (opțiune cu minute și net), ci apare de parcă ai încărcat exact credit. 😞 Ca simplu utilizator și privitor la screen shot-ul prezentat, aș zice că s-a făcut o dublă încărcare. Aceasta ar trebui să apară și pe cont, cel puțin ca valoare credit. Dacă nu, Orange are o problemă destul de.... mare. Sugestie: dacă te uiți la detalii, încărcările au fost făcute la aceiași dată/oră? Sau au vreo întârziere între ele? Dacă E la același moment al zilei atunci e urâtă procedura și o lămurești doar direct cu Orange. Spor la soluționarea problemei.

And04
Senior
Salutare, @Flinks Da, cum a spus si @FLo1, daca am putea vedea la ce ora s-au efectuat cele doua incarcari am putea trage o concluzie. Ai optat pentru plata la factura sau plata cu cardul?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Presupunand ca nu e un bug general, poti incerca o dezinstalare si reinstalare a aplicatiei. Sau, daca vrei, din Applications -> My Orange -> Force Stop -> Storage & Cache -> Clear Cache -> Clear Storage.
Client Orange

Anca07
#StarMember
Buna Flinks. Eu am cardul salvat in aplicatie pt a putea plati mai rapid si nu am patit niciodata sa imi fie luati banii de 2x. Stiu ca esti intrebat inainte de a plati, si aici daca vrei poti renunta sa mai achiti, daca vezi ceva suspect. Pe de alta parte, ar trebui sa faci o sesizare la serviciul clienti, pentru ca nu e ok sa platesti de 2x pentru un singur beneficiu sau mai rau, nici sa nu primesti acele beneficii. Eu incurajez incarcarea din My Orange, si repet, nu am avut niciodata probleme, si incarc mai multe numere de telefon luna, sau uneori si de 2x pe luna. Sigur e o eroare pe undeva in timpul incarcarilor.

Flinks
Începător
Diferența de timp dintre reîncărcări

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Sunt aproape in acelasi timp. Daca acel 23:16 e un 23:16:58 de exemplu, diferenta intre ele poate fi de doar cateva secunde. Ai incercat un uninstall & reinstall?
Client Orange

Ovidiugal
Junior
Salut! Am patit si eu asta ieri, ambele incarcari apar in aplicatie in acelasi minut, dar cand am sunat la serviciul clienti au spus ca ar fi 2 minute diferenta. Am cerut anularea uneia dintre tranzactii si mi-au spus ca daca se solutioneaza voi primi banii pe card, iar daca nu, voi fi contactat. Nu am primit raspuns si nu stiu daca sa mai astept sau sa anulez una dintre tranzactii de la banca, cat inca mai pot.

DanielaH
Moderator
@Ovidiugal, dacă ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Ovidiu, primesti si doua mail-uri de confirmare a incarcarilor? Pana acum, eu n-am patit. Din experientele celorlalti utilizatori, pare sa fie o problema de aplicatie. In principiu, o reinstalare ar trebui sa fie suficienta. Daca ai incercat deja asta si inca nu merge, atunci singura solutie ramane echipa tehnica.
Client Orange

Ovidiugal
Junior
Salut, da, am primit doua mailuri, doua randuri de mesaje si chiar si 10 pinate, toate deodata. Am verificat mailurile acum si sunt ajunse chiar in aceeasi secunda, se observa ca difera doar numarul tranzactiei. E clar ca nu aveam cum sa fac eu doua reincarcari, cum au insinuat la telefon. Am sa astept solutionarea echipei tehnice si am sa fac si reinstalarea aplicatiei, dar intai sa primesc banii inapoi. Multumesc

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Da, sunt doua tranzactii simultane... Si daca iti tremura degetul si dadeai din greseala de doua ori, tot nu cred ca ai fi putut sa obtii rezultatul asta. :))) Sa speram ca se rezolva.
Client Orange

Ovidiugal
Junior
Salut, s-a rezolvat pentru mine. Am primit ieri banii in cont si am ramas si cu punctele din pinate, se pare. Multumesc pentru raspunsuri!

DanielaH
Moderator
@Ovidiugal, mulțumim mult pentru confirmare și feedback. Ne bucurăm că s-a rezolvat. te mai așteptăm în Comunitate.