anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce imi expira opțiunea mai repede?

Emanuellazar
Începător

Mi am încărcat cartela direct cu opțiunea de 5 euro minute+internet joi pe 22 septembrie, iar astăzi am primit mesaj cum că pe data de 1/10 îmi va expira opțiunea, dar nu au trecut 28 de zile. Cum trebuie sa procedez??

6 Răspunsuri 6

Vio73
Campion certificat

Salutare!

Este posibil să fie trimis din greșeală acel mesaj, iar tu , trebuie să intri pe Chat Djingo și să le spui acest lucru. Sper să rezolvi foarte repede problema!

Succes!

FLo1
Campion certificat

@Emanuellazar : Ai încărcat înainte de expirarea ultimei opțiuni active? Ai avut (sau mai ai) vreo opțiune în lista ”opțiuni active” cu programare de reactivare la o anumită dată? Dacă DA, atunci aceasta este explicația acelui mesaj trimis programat de altfel. Poți să-l ignori.

arsradu
Specialist certificat

Dupa cum zicea si FLo, pare sa fie o alta optiune care iti expira atunci. Daca ai optiuni suprapuse, intotdeauna o sa se intample fenomenul asta.

Ca sa nu se mai intample, in loc sa incarci cu optiune, incarca cu credit si activeaza-ti o optiune recurenta (cea de 5 euro de 28 de zile cred ca este deja, dar poti sa confirmi chestia asta din My Orange > Tarife si Optiuni). Doar sa ai grija ca la data la care se face reincarcarea sa ai creditul necesar pentru reactivare.

FLo1
Campion certificat

@arsradu : Da Radu, însă ține cont de cele două aspecte: durată (opțiunile ce urmează a fi activate nu se vor activa la aceiași durată: 28 în loc de 30 de zile) și pe de altă parte e  posibil să nu ai nevoie de opțiune activată la acea dată, sau poate ai nevoie de o altă opțiune la acel moment (nu tot aceiași opțiune anterioară).

arsradu
Specialist certificat

Evident. Ideea de mai sus pleaca de la premiza ca ai nevoie de aceeasi optiune in fiecare luna. Daca trebuie sa schimbi...binenteles, nu se mai aplica. 🙂

DanielaH
Moderator

@Emanuellazar, ai clarificat situația cu opțiunile? Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi ca soluție pe cel mai bun. Mulțumim și te așteptăm să  revii cu vești bune.