anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce imi expira opțiunea mai repede?

Emanuellazar
Începător

Mi am încărcat cartela direct cu opțiunea de 5 euro minute+internet joi pe 22 septembrie, iar astăzi am primit mesaj cum că pe data de 1/10 îmi va expira opțiunea, dar nu au trecut 28 de zile. Cum trebuie sa procedez??

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Este posibil să fie trimis din greșeală acel mesaj, iar tu , trebuie să intri pe Chat Djingo și să le spui acest lucru. Sper să rezolvi foarte repede problema!

Succes!

FLo1
#StarMember

@Emanuellazar : Ai încărcat înainte de expirarea ultimei opțiuni active? Ai avut (sau mai ai) vreo opțiune în lista ”opțiuni active” cu programare de reactivare la o anumită dată? Dacă DA, atunci aceasta este explicația acelui mesaj trimis programat de altfel. Poți să-l ignori.

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Dupa cum zicea si FLo, pare sa fie o alta optiune care iti expira atunci. Daca ai optiuni suprapuse, intotdeauna o sa se intample fenomenul asta.

Ca sa nu se mai intample, in loc sa incarci cu optiune, incarca cu credit si activeaza-ti o optiune recurenta (cea de 5 euro de 28 de zile cred ca este deja, dar poti sa confirmi chestia asta din My Orange > Tarife si Optiuni). Doar sa ai grija ca la data la care se face reincarcarea sa ai creditul necesar pentru reactivare.

Client Orange

@arsradu : Da Radu, însă ține cont de cele două aspecte: durată (opțiunile ce urmează a fi activate nu se vor activa la aceiași durată: 28 în loc de 30 de zile) și pe de altă parte e  posibil să nu ai nevoie de opțiune activată la acea dată, sau poate ai nevoie de o altă opțiune la acel moment (nu tot aceiași opțiune anterioară).

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Evident. Ideea de mai sus pleaca de la premiza ca ai nevoie de aceeasi optiune in fiecare luna. Daca trebuie sa schimbi...binenteles, nu se mai aplica. 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Emanuellazar, ai clarificat situația cu opțiunile? Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, te rugăm să-l marchezi ca soluție pe cel mai bun. Mulțumim și te așteptăm să  revii cu vești bune.