la 29-09-2022 08:45 PM - editat ultima oară la 30-09-2022 08:41 AM de DanielaH
Salut! Am o întrebare, daca mi-am pierdut cartela veche, pot sa-mi fac alta cu același numar de telefon?
29-09-2022 09:02 PM - editat 29-09-2022 09:03 PM
Mihai, bun venit in Comunitate!!!
Daca ești pe abonament și ești titularul, mergi cu buletinul într-un magazin Orange și soliciți alt SIM. Poți cere și din contul My Orange.
DETALII: https://www.orange.ro/help/reconectare-n-caz-de-pierderefurt-94
Dacă e vorba de prepay, se poate rezolva doar într-un Orange Shop.
29-09-2022 09:02 PM - editat 29-09-2022 09:03 PM
Mihai, bun venit in Comunitate!!!
Daca ești pe abonament și ești titularul, mergi cu buletinul într-un magazin Orange și soliciți alt SIM. Poți cere și din contul My Orange.
DETALII: https://www.orange.ro/help/reconectare-n-caz-de-pierderefurt-94
Dacă e vorba de prepay, se poate rezolva doar într-un Orange Shop.
la 30-09-2022 06:42 AM
Salut!
Dacă este prepay și nu a trecut prea mult timp de când ai pierdut-o, da, se poate merge la un Orange Shop și rezolva. Dacă este de multă vreme și numărul tău a ajuns între timp în altă parte, nu prea se mai poate.
Succes!
la 30-09-2022 07:49 AM
Da
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor