la 12-02-2020 04:22 PM
Salut tuturor!
Vi s-a întâmplat vreodată să fiți în roaming și să rămâneți fără credit? Sau să aveți nevoie de mai mult credit?
Cea mai simplă modalitate prin care poți efectua o reîncărcare din afara țării este direct prin intermediul unui card bancar folosind contul My Orange. Chiar dacă nu ai cont, poți reîncărca direct de pe site de aici.
Dacă nu ai acces la Internet, poți să folosești coduri de reîncărcare (cumpărate din țară sau pe care să ți le transmită cineva din țară). Poți apela *122*cod reîncărcare# (dacă te afli într-o țară unde serviciul Self Care este disponibil) sau poți să apelezi secvența 222/ cod reîncărcare (14 cifre).
Poți deasemenea să apelezi la un abonat să-ti reîncarce cartela direct din contul lui My Orange sau Self Care *100#. La fel de bine, prin intermediul opțiunii Transfer Credit din My Orange sau de la *100# (ramura 4 – Credit și reîncărcare), un alt utilizator PrePay îți poate transfera credit direct pe numărul tău.
Watch out! Pentru a apela Serviciul Self Care din roaming este nevoie ca serviciul de roaming să fie activ!
Voi v-ați aflat vreodată într-o astfel de situație? Cum ați procedat? Cunoașteți și alte metode de reîncărcare din roaming?
la 12-02-2020 06:05 PM
la 12-02-2020 06:47 PM
la 12-02-2020 08:27 PM
la 12-02-2020 11:02 PM
la 13-02-2020 02:44 AM
la 13-02-2020 06:57 AM
la 22-02-2020 08:51 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor