anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Numar prepay suspendat

patibety95
Începător

Buna seara,
Ma aflu in strainatate, am luat optiunea prepay de 12 euro si dupa o zi mi-a aparut numar suspendat. Am incarcat cu inca o optiune nationala in speranta ca se rezolva problema. Specifil ca nu functioneaza nimic.
Va rog sa imi spuneti ce as putea face. 

Multumesc

6 Răspunsuri 6

delfinas
#StarMember

Patibety, bun venit in Comunitate!!!

De cand esti in strainatate si in ce tara? Ai incarcat cu optiune sau credit de 12 euro?

Daca esti plecata de mai mult de 2 luni, nu e mai ajuta optiunea, ci trebuie incarcat credit, din care se consuma la tariful standard. Pentru calatorii mai lungi, e bine sa-ti iei o cartela locala si sa folosesti wifi.

Daca ai incarcat doar cu credit, ti l-ai consumat intr-o zi, navigand pe internet.

Razvan
#StarMember

Salut! În spațiul SEE, activarea unei opțiuni cu beneficii naționale/roaming nu mai este fezabil după 2 luni, deoarece intri în monitorizarea pe 4 luni, iar consumul pe 2 luni în roaming este mai mare decât în țară. Dacă ai nevoie de număr, reîncarcă cartela, doar cu credit și folosește numărul la tarife standard. 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Semnal este? Se conecteaza la vreo retea de roaming? Cat timp ai folosit serviciile in roaming in ultimele 4 luni?

Client Orange

FLo1
#StarMember

@patibety95: Pe lângă cele menționate de colegi, vin cu observația: după activarea EO de 12€, nefuncțională și din cauze de rețea, nu doar de perioadă în roaming, acum nu mai ai parte de roaming datorită activării ulterioare a exxtra-opțiunii naționale de 5€. Deci acces roaming zero. 

În funcție de timpul petrecut deja în roaming (mai mult sau mai puțin de 2 luni) poți încărca cu EO de 12€ sau credit de minim 12€. Revino dacă mai ai nevoie de detalii suplimentare. 

DanielaH
Moderator

@patibety95., te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.

Pololică
#StarMember

Salut!

Sunt doua variante:

  • este intr-o tara din afara SEE si optiunea de 12E nu va functiona
  • ai depasit limita rezonabila de consum (media de consum in roaming pe ultimile 4 luni este mai mare decat consumul national).