anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum imi pot incarca cartela prepay pentru 4G?

Filip20503
Junior
Am cumparat o cartela prepay, am razuit codul de pe spate si am sunat la acel numar de pe spate. Dupa ca am terminat apelul am primit un mesaj cum ca am 5 euro in cont. Am incercat sa aprind 4G dar nu mergea. Am incercat sa sun pe cineva si imi spunea sa aflu detalii despre creditul sau minutele mele. Ce sa fac pentru ca am nevoie?
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
@Filip20503: Bun venit în Comunitate. De acei 5€ trebuie să-ți activezi o opțiune de minim 5€ pentru a activa o opțiune cu date mobile și servicii 4G. Cel mai simplu activezi opțiunea dorită prin apel la *100# Revino pe topic dacă ai nelămuriri sau sunt necesare detalii suplimentare.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember
@Filip20503: Bun venit în Comunitate. De acei 5€ trebuie să-ți activezi o opțiune de minim 5€ pentru a activa o opțiune cu date mobile și servicii 4G. Cel mai simplu activezi opțiunea dorită prin apel la *100# Revino pe topic dacă ai nelămuriri sau sunt necesare detalii suplimentare.

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate! E weekend prelungit, probabil ca banii tai ajung mai greu in contul numarului tau. Ai putina rabdare! Ai grija sa-ti activezi si optiunea pe care o doresti, asa cum ti-a explicat Flo_1.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salut! De la *100# activezi acea opțiune, alegând secțiunea bonus și apoi alegând una dintre taste( cum îți arată acolo). Succes!

FaraUnID
Campion certificat
Intrebari intrebatoare: - Te afli intr-o zona cu acoperire 4G? - Telefonul tau este compatibil 4G? - SIM-ul respectiv este compatibil 4G? Si cum s-a punctat deja: Pentru a avea acces la super-viteze 4G furnizate de reteaua #1, viteze semnalate de N ori aici, in comunitate, obligatoriu activata o optiune de minim 5 euro. Trebuie indeplinite cumulativ toate cele de mai sus.

FLo1
#StarMember
@Filip20503: Ai reușit să activezi o opțiune cu date mobile? Îți apare simbolul cu "4G+" aferent datelor mobile activate?