la 12-03-2024 11:48 PM - editat ultima oară la 13-03-2024 09:05 AM de DanielaH
Buna ziua, am o cartela noua cu 5 euro credit, am pus-o in telefon si nu o citeste si nu ii pot afla numarul, am tot dat restart si scos cartela din telefon, mentionez ca ma aflu in Germania!
la 13-03-2024 07:06 AM
Florina, orice SIM nou, inclusiv eSIM TREBUIE activat în rețeaua proprie, adică NAȚIONAL, pentru ca astfel numărul să fie înregistrat și funcțional în rețeaua Orange. SIM-ul în forma actuală îți este inutil în roaming pentru că nu-l vei putea activa din roaming. După activare, putem analiza și modalitatea de utilizare în roaming (opțiune/credit), în funcție de perioada utilizării numărului inițial pe teritoriu național, nu în roaming.
Te așteptăm în Comunitate pentru alte întrebări / clarificări vis-a-vis de situația descrisă. Numai bine.
13-03-2024 12:45 AM - editat 13-03-2024 12:46 AM
Salutare,
De cat timp ai cartela? Dacă țin bine minte, cartela poate fi activata timp de trei luni după achiziție.
Nu știu dacă la prima activare in telefon este necesar sa fii în România.
Având în vedere că este prepay, nu cred că poți afla numărul, mai ales din străinătate. La abonament, ca titular de contact poți întreba ce număr este alocat cartelei cu seria respectivă, dar nu cred că poți obține informația asta dacă nu poți dovedi că sunt cartela și numărul tău. (Scenariu de fraudă: dacă cineva îți fură telefonul, scoate cartela SIM și poate afla așa ușor numărul, îi poate schimba codul PIN, apoi poate avea acces la numărul tău și mesajele de validare de la bancă, respectiv îți poate fura conturile online).
Notă: dacă telefonul este blocat în altă rețea va refuza să citească acea cartelă. Ai incercat și de pe un alt telefon, eventual unul despre care știi sigur că nu este blocat în rețea?
la 13-03-2024 11:15 AM
Anul trecut cat am stat in Germania,folosseam cartele din acestea,care ulterior expirau la 3 luni,si acum nu mai merg....
la 13-03-2024 05:35 AM
Salutare!
Cred că la activare, trebuie să fii în România. Din câte știu, ea trebuie să funcționeze mai întâi în țară o perioadă și mai apoi în roaming. Bine, asta în caz că este totul în regulă cu ea.
Baftă!
la 13-03-2024 07:06 AM
Florina, orice SIM nou, inclusiv eSIM TREBUIE activat în rețeaua proprie, adică NAȚIONAL, pentru ca astfel numărul să fie înregistrat și funcțional în rețeaua Orange. SIM-ul în forma actuală îți este inutil în roaming pentru că nu-l vei putea activa din roaming. După activare, putem analiza și modalitatea de utilizare în roaming (opțiune/credit), în funcție de perioada utilizării numărului inițial pe teritoriu național, nu în roaming.
Te așteptăm în Comunitate pentru alte întrebări / clarificări vis-a-vis de situația descrisă. Numai bine.
13-03-2024 07:07 AM - editat 13-03-2024 07:13 AM
Salut
Când spui că nu o citește te referi la faptul că telefonul nu recunoaște că ar avea o cartela in slot sau nu are semnal (nu se conectează la o rețea).
Cartela SIM se activează pentru prima dată în tara de origine a furnizorului in acest caz Romania.
Ulterior se pot activa opțiuni de roaming.
Soluția ar fi sa o activezi in Romania mai întâi deasemenea poți cere o cartela deja activata unei cunoștințe care se afla in Romania.
la 13-03-2024 09:40 AM
Salutare!
Trimite cartela in tara sa se conecteze la reteaua Orange si apoi poti merge unde vrei cu ea (in limita optiunilor existente, evident).
Varianta ar fi sa iti trimita cineva o cartela deja activata in tara.
la 13-03-2024 08:47 PM
Sunt cateva probleme aici.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor