Atunci, tu poti folosi in continuare vechiul SIM. Cel primit in pachet e unul blank (multisim), inactiv, care e pt a-l schimba pe cel vechi, daca e nevoie.
Cum ti-am scris mai sus, daca vrei sa schimbi SIM ul vechi cu cel blank/nou din pachet, trebuie sa urmezi pasii din: https://www.orange.ro/help/cum-activez-cartela-sim-comandata-prin-contul-meu-my-orange-15108
"Pentru a procesa schimbarea cartelei SIM comandate, intră în contul tău My Orange.
Poți parcurge procesul de schimbare doar dacă:
- Ești client Orange persoană fizică
- Contul tău My Orange este creat de minimum 30 de zile
- Ești administratorul contului. Află cum poți să devii administator al contului tău My Orange.
- Numărul pentru care soliciți schimbarea este adăugat in contul tău de minimum 30 de zile.
După autentificarea în My Orange, alege opțiunea Servicii SIM din meniul lateral
1. Alege numărul de telefon pentru care vrei să faci schimbarea de SIM (vor fi listate doar numerele de telefon pentru care ai o comandă de SIM online, activă)
2. Alege apoi modalitatea de identificare a SIM-ului actual:
- Prin codul de verificare trimis prin SMS – dacă ai solicitat o altă formă de cartelă SIM;
- Prin introducerea seriei SIM a cartelei defecte pe care dorești să o schimbi
3. Apasă butonul ”Finalizează schimbarea de SIM”
Poți urmări istoricul acțiunilor tale de comandă și schimbare SIM în secțiunea Istoric SIM."