anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum activez cartela primita la prelungire abonament?

Nuzzio
Junior
Mi-am cumparat telefon la abonament si am primit si cartela orange, am pus-o in telefon dar nu merge, cum o activez. Mulțumesc
11 Răspunsuri 11

delfinas
Specialist certificat
Nuzzio, bun venit in Comunitate!!! Daca abonamentul e unul nou si achizitionat online: "Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier. Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit." DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2660578-activez-abonament-magazinul-online-orange Daca e vorba de prelungirea unui abonament vechi, folosesti vechiul SIM. S-ar putea ca acel SIM din pachet sa fie unul blank, pe care il primesti daca vrei sa schimbi SIM ul vechi. DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-activez-cartela-sim-comandata-prin-contul-meu-my-orange-15108

Trixen_old
Cunoscător
Salut! Dupa ce bagi cartela in telefon, dupa ce treci de codul PIN (posibil sa nu ti-l ceara, nu stiu), vezi cum telefonul se conecteaza la retea? Ar trebui sa iti apara conectat la Orange si cateva liniute de semnal. Presupun aici ca telefonul nu este blocat in vreo alta retea (deci a fost cumparat la liber sau de la Orange sau a fost cumparat de la un alt operator, insa nu este blocat. Poti baga o alta cartela activa de la Orange si sa vezi daca pe aceea o recunoaste?) Ai incercat sa repornesti telefonul o data si sa vezi daca se schimba ceva? Mi s-a intamplat ca telefonul sa nu se conecteze la retea pana la o repornire. Daca ai semnal, incearca sa suni la 300 (relatii cu clientii) sau la un alt numar - oricare. La primul apel ar trebui sa iti comunice niste date legate de abonament si sa activeze efectiv si cartela/numarul/abonamentul.

radumsk
Junior entuziast
Buna! Poţi activa cartela SIM pe care ai primit-o impreună cu telefonul achiziţionat online sau în urma prelungirii sau modificării abonamentului tău: din My Orange online urmând paşii: După autentificare în cont selectează opţiunea Servicii și apoi, din meniul lateral alege Schimbare SIM Introdu seria noii cartele, mai exact primele 13 cifre Apasă apoi butonul trimite şi cartela ta SIM se va schimba în câteva momente. IMPORTANT! Secțiunea schimbare de SIM este disponibilă doar pentru abonații Orange și se afișează numai dacă ai efectuat o tranzacție de fidelizare în magazinul online. Astfel, vei primi un SIM potrivit în pachet pe care îl poți activa în maximum 1 lună de la achiziționarea telefonului, pe oricare dintre numerele de telefon de pe codul tău de abonat. din orice magazin Orange sau al partenerilor Orange. (https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-unei-comenzi-din-magazinul-online-97) Daca am rezolvat problema, te rog să marchezi răspunsul ca soluție! Sărbători fericite!

Nuzzio
Junior
Da am facut dar nu ami apare semnalu

radumsk
Junior entuziast
Cea mai buna solutie in cazul acesta este sa mergi in cel mai apropiat magazin Orange.

Viocat
Senior certificat
Verifica pe factura ar putea fi un multisim, de acolo lipsa semnalului

Nuzzio
Junior
Da am primit doua cartele una scrie ca e cadou si una e normala aia cadou merge dar aia cu abonament nu apare semnalu

delfinas
Specialist certificat
E vb de un abonament nou sau unul prelungit?

Nuzzio
Junior
Prelungit este

delfinas
Specialist certificat
Atunci, tu poti folosi in continuare vechiul SIM. Cel primit in pachet e unul blank (multisim), inactiv, care e pt a-l schimba pe cel vechi, daca e nevoie. Cum ti-am scris mai sus, daca vrei sa schimbi SIM ul vechi cu cel blank/nou din pachet, trebuie sa urmezi pasii din: https://www.orange.ro/help/cum-activez-cartela-sim-comandata-prin-contul-meu-my-orange-15108 "Pentru a procesa schimbarea cartelei SIM comandate, intră în contul tău My Orange. Poți parcurge procesul de schimbare doar dacă: - Ești client Orange persoană fizică - Contul tău My Orange este creat de minimum 30 de zile - Ești administratorul contului. Află cum poți să devii administator al contului tău My Orange. - Numărul pentru care soliciți schimbarea este adăugat in contul tău de minimum 30 de zile. După autentificarea în My Orange, alege opțiunea Servicii SIM din meniul lateral 1. Alege numărul de telefon pentru care vrei să faci schimbarea de SIM (vor fi listate doar numerele de telefon pentru care ai o comandă de SIM online, activă) 2. Alege apoi modalitatea de identificare a SIM-ului actual: - Prin codul de verificare trimis prin SMS – dacă ai solicitat o altă formă de cartelă SIM; - Prin introducerea seriei SIM a cartelei defecte pe care dorești să o schimbi 3. Apasă butonul ”Finalizează schimbarea de SIM” Poți urmări istoricul acțiunilor tale de comandă și schimbare SIM în secțiunea Istoric SIM."

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Nuzzio te-au ajutat răspunsurile primite? SIM-ul pe care îl aveai inițial funcționează ok?