anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

credit disparut

camelia_5
Junior
Mai aveam 5,11 credit pe tel valabil pana pe 6.07, azi am dat un tel de 2 min si 38 sec si mi-a disparut tot creditul. Ce se intampla?
17 Răspunsuri 17

teacher_
#StarMember
Buna! 1.Unde ai sunat? A fost apel national sau international? 2. Verifica sa nu își fi făcut update ceva aplicație din telefon. 3. Ai stat pe jocuri sau alte activități online?

TheSpecialist
Maestru
Pai era valabil pana azi, ca astăzi e în 6.07. De acum ai întrat în perioada de gratie.

camelia_5
Junior
Exact. eu am sunat 2 min si 38 secunde pe un nr de fix local si mi-a luat 5,11 euro credit

TheSpecialist
Maestru
Nu cred ca acel credit e consumat pe apel (decât dacă nu a fost vreun număr de informații, pt ca unele se taxează suplimentar). Cred ca pur și simplu după apel a fost blocat și creditul, intrând în perioada de gratie. După reîncărcare ar trebui sa îl vezi.

FaraUnID
Campion certificat
In momentul de fata observ faptul ca sunt 4 topicuri cu aceeasi tema: CREDIT DISPARUT https://comunitate.orange.ro/questions/2389165-incarcare-numar-minute https://comunitate.orange.ro/questions/2389172-dezactivat-optiunea-automat-7-zile-activare https://comunitate.orange.ro/questions/2389155-urgent-perioada-gratie-reincarcat-recent Cam ce va spune voua lucrul acesta ?

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru sesizări. Ne vom interesa și vom reveni cu detalii.

TheSpecialist
Maestru
@FaraUnId, atât timp cât cei 4 utilizatori nu au revenit în Comunitate sa ne spună dacă și cum s-a rezolvat problema lor, nu putem decât specula. Cu excepția prezentului topic, celelalte trei au fost de genul "hit&run". Utilizatorul nu a revenit cu nicio precizare ulteriorioara, întrebările sunt formulate lapidar, ceea ce ma face sa cred ca sunt persoane care pur și simplu nu știu sa folosească un telefon, și activează și dezactivează în neștire opțiuni și extraoptiuni, din dorința de a obține maximul posibil la o reîncărcare.

FaraUnID
Campion certificat
Intre timp au mai aparut 2 noi topicuri pe aceeasi tema https://comunitate.orange.ro/questions/2389207-serviciile-orange-disparut-numarul-telefon-optiunea-activa-contul-orange respectiv https://comunitate.orange.ro/questions/2389204-optiune-credit-dezactivate-rezolvati In mai putin de 24 de ore au fost deschise cca 6 topicuri noi in care utilizatorii au semnalat disparitia creditului sau dezactivarea optiunii si tind sa cred ca problema nu tine de "persoane care pur și simplu nu știu sa folosească un telefon"

TheSpecialist
Maestru
Dacă se tot indesesc topicurile astea, atunci da, e o problema în sistem. Totuși rămâne întrebarea de ce acei utilizatori nu mai revin în comunitate cu detalii despre problema lor.

FaraUnID
Campion certificat
Vezi ce topicurile similare sunt utilizatori care afirma faptul ca nu se poate intra in legatura cu un operator, iar in momentul in care sunt preluat primesc acelasi raspuns sec "stim, se luceaza, revenim in cel mai scurt timp" Pe Softpedia, un utilizator a scris ca sta de cca 45 de minute in telefon asteptand sa fie preluat de un operator!

TheSpecialist
Maestru
Pai ce fel vrei sa li se răspundă? Vrei cu preludiu, vrei sa fie curtați, ca nu înțeleg? :)) E o problema în sistem, se lucrează la remediere, punct. Sunt probabil mii care așteaptă sa vb la Relații Clienți. Eficienta, mon cher, eficienta!

FaraUnID
Campion certificat
Asa cum am spus si aici https://comunitate.orange.ro/questions/2389348-disparut-minutele-suna-7-zile-activare-oferta sunt aproape 24 de ore de la primul incident de acest gen semnalat. In tot acest timp singura reactia a companie a fost ca se stie, se lucreaza si ca revenim in cal mai scurt timp posibil. Problema sau elefantul din incapare este data de faptu ca acei clienti afectati nu pot efectua apeluri, nu pot trimite mesaje, nu pot utiliza internetul. Printre acesti clienti sunt si persoane in varsta, persoane cu nevoi speciale, persoane imobilizate la pat. Pentru aceasta categorie de peseroane telefonul mobil este esential. Eu unul sunt scarbit de cel mai scurt timp posibil al furnizorilor de servicii de la noi, de lipsa de comunicare si de transparenta cand apar situatii de acest gen. Vezi si incidentul care are in prim plan activarea frauduloasa a conturilor, Netflix si implicit lipsa de comunicare si transparenta. Tot ce a putut compania a fost "platiti facturile ca se vor compensa si schimati-va parola" dupa care toata mizeria bagata sub pres.

DanielaH
Moderator
@FaraUnId, situația Cameliei este diferită de incidentul de astăzi în care o parte din clienții PrePay nu și-au putut ultiliza resursele deși aveau o opțiune încă activă. @Camelia, ai clarificat ce s-a întâmplat cu creditul tău și cum a fost consumat?

camelia_5
Junior
Nu m-au lamurit complet. Sustin ca am avut creditul valabil pana pe 4.07 si ca am stat pe net si am sunat. Am stat pe net pe 4.07 cand teoretic era activa aoptiunea. Nu inteleg de ce trimis sms ca optiunea e valabila pana pe 6.07 daca consultantul pe net sutin ca e pana pe 4.07. se contrazic singuri.