la 31-08-2023 02:24 PM
Am o cartela cu numar nealocat si as vrea sa stiu daca pot recupera numarul incarcandu-l cu credit.
la 31-08-2023 02:50 PM
Salut,
Nu. Daca numarul nu mai e alocat acelui SIM (nu-si mai ia semnal), singura modatlitate prin care poti recupera numarul (si asta doar daca nu a fost deja alocat altcuiva) este prin solicitarea lui la abonament.
la 31-08-2023 03:36 PM
Salut!
Am o intrebare (ca sa fiu sigur ca se intelege corect): cartela (SIM-ul/blank-ul) nu are alocat un numar, sau numarul X (0744.XXX.XXX) nu este alocat?
Mergand pe premisa ca este a doua varianta (numarul, nu cartela), s-ar putea ca sistemul sa refuze incarcarea, tocmai ca nu este ... alocat (activ).
la 31-08-2023 03:44 PM
Numarul nu mai este alocat. Nu a mai incarcat.
la 31-08-2023 03:55 PM
Deci putem sa spune ca este "expirat". In conditiile astea, ma gandesc ca numarul este in carantina (cam 3-6-12 luni) pana se va realoca (prepaid sau abonament).
Daca ai "norocul" ca numarul sa fie alocat unei cartele ajunsa la un distribuitor, nu stiu daca il vei putea lua, chiar si pe abonament.
PS: daca pui cartela in telefon, se conecteaza la retea? Daca da, atunci ar trebui sa poti face reincarcarea (recomandabil sa asociezi numarul cu un cont de MyOrange preventiv). In urma cu multi ani, am avut o cartela (prepaid) care am lasat-o neincarcata mult timp, de tot primeam mesaje ca mi s-a mai prelungit cu o luna valabilitatea. Am incarcat-o dupa un astfel de mesaj (aveam nevoie, nu tineam in mod express la numar) si am constatat ca nu primeam mesajul de reincarcare. A trebuit sa ajung intr-un magazin sa schimb SIM-ul pentru a putea folosi numarul respectiv.
la 31-08-2023 04:17 PM
Imi da sa pun pinul de deblocare, se deblocheaza dar cand ma sun de pe alt numar, imi zice ca e nealocat.
la 31-08-2023 04:26 PM
Semnal isi ia? Se inregistreaza in retea?
la 31-08-2023 04:31 PM
Cum pot sa vad asta?
la 31-08-2023 04:32 PM
Te uiti la semnal. Ai semnal la telefon? Poti sa pui o captura de ecran?
la 31-08-2023 04:36 PM
nu are semnal
31-08-2023 04:38 PM - editat 31-08-2023 04:39 PM
Ok, atunci revin la ce ziceam mai sus. Cartela nu se inregistreaza in retea. Deci, ca sa recuperezi numarul, presupunand ca nu a fost alocat altcuiva, singura solutie este cu trecere pe abonament.
Daca e in starea asta de foarte mult timp, sansele sunt sa se fi alocat deja numarul altcuiva. Dar...poti incerca, binenteles.
la 31-08-2023 04:38 PM
Ok. Multumesc!
la 01-09-2023 12:51 PM
oricum----- cand incerci reincarcarea de pe un cont de abonament de pe browser pe windows in prima faza iti valideaza daca se poate incarca simul prepay , daca nu ti valideaza nr nu poti incarca...este ce a mai buna verificare ...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor