la 17-10-2024 10:44 PM
Că un număr prepay încântă un client prin lipsa grijilor privind eventuale penalități în caz de portare (la modă în zilele de astăzi) se prea știe și se observă din subiectele Comunității Orange.
Dar care operator oferă un prepay care să placă clientului fără comentarii privind serviciile? Exclud din start discuții despre semnal / acoperire / 3G, 4G sau 5G, pentru că există deja un topic despre 5G și Prepay Orange. De ce? Pentru că utilizând fie prepay sau abonament într-o zonă cu semnal deficitar verdictul este clar: NU va fi de bine.
Să fie un prepay la ROȘII? Un prepay la PORTOCALII? Sau poate un prepay la ROZALII? Albaștrii sunt excluși, aceștia din urmă eliminând din oferta lor aceste servcii deja de mai bine de un an (din 1 iulie 2023).
Ofertele sunt variate la fiecare operator, dar perioada de valabilitate a creditului, respectiv perioada de grație există cu adevărat sau chiar au perioada cât se menționează în scrierile lor? Și dacă da…. câte zile? Dacă nu, de ce?
De exemplu la Orange, aveți o ofertă diversificată atât ca opțiuni posibil de activat, atât ca durată (valabilitate) a acestora, dar și ca perioadă activă a creditului. Ca să nu menționez de perioada de grație
Mai exact, începând cu doar 5€ ORANGE oferă perioadă de grație de 300 zile și care se poate cumula la încărcări succesive. Ce oferă Orange și nu veți regăsi la alți operatori este reîncărcarea direct cu o opțiune cu resurse. Ceilalți operatori nu știu să ofere decât activarea unei opțiuni după reîncărcarea creditului, cu riscul de a consuma din creditul respectiv până să activezi o opțiune. Nu e FAIR-Play din partea lor, cel puțin eu asta consider.
Cât privește o eventuală problemă cu Djingo (chatbot-ul Orange) îl puteți accesa chiar și fără a fi client, oferindu-vă detalii despre ceea ce vă interesează. Vă va solicita numărul de telefon, știind astfel dacă sunteți client Orange sau nu, dacă doriți detalii despre servicii sau o portare.
Conform celor de la VODAFONE, (vezi foto anterioară), un credit reîncărcat, pe lângă valabilitatea creditului dependentă de valoarea reîncărcată, ai o perioadă de grație care se pare că include perioada de valabilitate. Concret, o încărcare (de exemplu) cu 5€, va avea o perioadă de 30 de zile valabilitate credit, însă SURPRIZĂ, o perioadă de grație care începe cu ziua reîncărcării/activării unei opțiuni, adică expiră la 60 de zile după orice activare de opțiune din creditul reîncărcat. Deci NU vă recomand Vodafone dacă vă place să stați cu numărul prepay inactiv, doar pentru a primi apeluri/SMS. Veți rămâne ”pe drumuri” și fără număr. Și știți ce este și mai ”plăcut”? Vodafone NU vă poartă de grijă măcar cu un SMS informându-vă că ”expiră numărul dacă nu este reîncărcat în x…. zile”. Cum altfel poți să-ți faci abonament fără să vrei doar pentru a nu pierde numărul?
BTW: Chat-ul celor de la Vodafone (Toby pe nume) nici măcar nu vrea să te cunoască dacă nu ești conectat și cu servicii atașate contului. O gazdă ignorantă care demonstrează incapacitatea celor roșii în ceea ce privește integrarea serviciilor digitale (după eșecul VodafoneFlex). Ca să nu menționez că un număr Vodafone cu opțiune activă NU poate fi adăugat în aplicația lor MyVodafone pe motiv că numărul respectiv nu ar fi de la Vodafone. Jenant.
Pentru cei ROZALII parcă situația este mai promițătoare ca perioadă de grație, însă oferta la opțiuni și perioadă de utilizare a opțiunilor este destul de limitată ca diversitate și volum /tip de resurse. Aaaa, însă pentru doritorii de 5G să vă puneți pofta în cui: Telekom nu știe 5G. Deci va trebui din start să vă mulțumiți doar cu cât oferă 4G.
Cât privește pe ”Tim” (chatbot-ul Telekom) acesta vă va oferi totuși unele detalii despre oferta Telekom, chiar dacă nu sunteți client.
EPILOG : Oricât de colorat ar fi universul operatorilor de telefonie mobile din România, fie că folosești activ serviciile mobile prepay sau preferi perioada de grație, ORANGE este de departe de preferat alternativelor concurenței. Ca un motiv suplimentar care să argumenteze această concluzie vă menționez doar atât: la ORANGE ai parte de Bonus Pocus, o porție de divertisment care te poate asigura cu resurse 5G CADOU chiar și până la 365 de zile. Știți cumva că oferă cineva ceva mai bun? Cine? Unde? Când?
la 25-10-2024 06:24 AM
Știi, vroiam niște rezolvări palpabile, pentru a putea fi prezentate aici. Din acest motiv nu am ales varianta ”apel” (era doar cuvântul meu că ce-aș fi vorbit la telefon....), iar email direct nu este, decât chat-ul de Toby(unde nu poți accesa nimic dacă nu ești de-al casei, cu servicii atașate deja contului), sau (cum am arătat) un chat în care să te loghezi cu datele contului de FB (pe care prefer să nu-l am).
25-10-2024 07:37 PM - editat 25-10-2024 07:39 PM
Da, erau bune niste screenshot-uri, dar daca nu se poate, mergem pe varianta "cuvantul tau ca ce ai vorbit la telefon", nu avem incotro. Oricum, esti de incredere si spui mereu adevarul, asa ca nu este asta o problema. Incearca sa le trimiti mail la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com si sa astepti sa iti raspunda, ar trebui sa iti raspunda, in trecut mergea fara probleme. Daca nu, va trebui sa suni pana la urma, nu ai ce face. Mizeria de Toby e peste tot, din pacate, chiar si in chatul de pe Facebook, asa ca mai bine te lipsesti, ca nu rezolvi mare lucru cu el. S-au dus prea departe cu prostia asta si doar au ingreunat totul in loc sa simplifice, cum au facut si altii...
la 25-10-2024 08:03 PM
Dacă tot e despre detalii complete, numărul este utilizat de soție, motiv pentru care nu e cu acces permanent la mine, iar după-amiază/seara e tardiv pentru shop și plimbări. Dar cum menționam, voi încerca în weekend la un alt shop, sau luni cu un call (apel) la ei. Altfel voi încerca și adresa de email sugerată (mersi de sugestie). Important e că numărul e activ, adică recuperat, după episodul de expirare, încât nici cei de la portabilitate.ro nu-l mai regăsea.
25-10-2024 08:23 PM - editat 25-10-2024 08:27 PM
Exact, in cazul asta este putintel mai greu de gestionat decat daca era cu acces permanent la tine. In timpul saptamanii este mai greu si nu e timp pentru plimbari prin magazine pentru asta, doar in weekend. Cred ca cel mai bine e nu te mai duci in shop, suni direct la ei si/sau le dai mail in weekend sau luni si sa vedem ce au de spus. Cu placere! Da, cel mai important e ca numarul e activ, e o veste buna, iar daca nici cei de la Portabilitate.ro nu mai vedeau numarul dupa ce a fost recuperat si au inceput sa il vada iar dupa cateva zile de la recuperare, cred ca e aceeasi situatie cu re/integrarea in sistem si e valabila si pentru My Vodafone, cum a fost si la mine...
21-10-2024 12:52 AM - editat 21-10-2024 12:52 AM
Da, asa fac si eu ca sa nu imi expire numarul, ori incarc intai cu credit si apoi cu optiune, ori direct cu optiune din My Vodafone, depinde cand vreau sa activez optiunea. Incearca sa faci in My Vodafone o simulare de activare de optiune fara sa ai credit si vezi daca te duce direct in pagina de plata...
Nu imi mai amintesc cum arata eroarea la mine, parca ca tot ceva de genul asta. Asta e avantajul la rosii, sunt mai permisivi in privinta asta decat portocalii, dar asta tot nu scuza prostia aia cu 3 luni perioada de gratie...
la 21-10-2024 06:51 AM
Deci pe lângă șuntarea perioadei de grație au mai venit acum și cu povestea asta că ”PPY out din aplicație”? Începe să li se umple paharul. În cazul meu stricăm relațiile de prietenie, cu toată permisivitatea lor.... în fond inclusiv acea situație de recuperare a fost datorată unor astfel de modificări neanunțate, când m-am trezit că perioada de grație este.... lipsă. Sper să obțin un răspuns oficial (nu de Shop) vis-avis de ”adăugarea PPY în app” și cred că am de luat o decizie la numărul roșiilor.
22-10-2024 03:15 AM - editat 22-10-2024 03:15 AM
Da, e nasol, și mie mi se pare deplasat și aiurea ce se întâmplă și ma pune pe gânduri. Deja o dăduseră de gard cu prepay-ul, prima data cu perioada de gratie, apoi cu mesajele și acum cu numărul din aplicație, dacă e adevărat. Deja e prea mult și e bătaie de joc. Sunt curios ce răspuns oficial primești și sper sa nu fie adevărat ce ți-au zis în shop, ca deja e prea de tot...
la 22-10-2024 07:38 AM
Din păcate La vodafone nu sunt alternative scrise de contact, ci doar telefonic unde ”sfântul Așteaptă” e la ordinea zilei. Pentru că varianta ”scris” = ”Toby”, iar Toby după conectare pe cont sesizează că nu ai servicii adăugate, iar de aici .... pauză. Deci singura alternativă rămâne ”magazin”, pentru că inclusiv telefonic ”verba volant” și nu se va face nimic.
23-10-2024 01:20 AM - editat 23-10-2024 06:03 PM
Au fost odata alternative scrise de contact pe site la asistenta si se rezolva garantat, mereu apelam la ele daca nu era urgent, dar din pacate au disparut cand a aparut prostia de Toby si trebuie mereu sa te chinui cu el sau sa suni, nu ai ce face. Trebuie sa suni si poate ai noroc sa iti raspunda repede. Eu de fiecare data cand sunam de pe abonament imi raspundeau repede, dar imi zicea robotul inainte ca am intrat pe o linie cu prioritate. Poate o fi asta inclus in abonamentul meu, nu stiu, dar e un avantaj mare. Toby mai mult incurca, ca toti botii si nu e bun de nimic, deci solutia cea mai buna este sa suni si sa astepti sa iti raspunda cineva, pentru ca iti va raspunde pana la urma. Sau mai poti sa le trimiti mail la adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com si sa astepti sa iti raspunda. Altceva nu prea ai ce face...
la 23-10-2024 07:07 AM
Mulțumesc. Aș putea merge pe partea de business, având persoană dedicată de la Vodafone pentru abonamente de grup la firma unde lucrez. Dar NU vreau pe calea de shortcut (cu pile :)) ), vreau un flux normal al unei solicitări venite din partea unui om normal (cred), persoană fizică (nu business). Poate Vodafone gestiona așa ceva? Și nu orice <moș> are FB, nici cei mai tineri, care mulți au trecut pe Insta. 🙂
25-10-2024 01:26 AM - editat 25-10-2024 04:03 AM
Cu placere! E fain asa cand ai pile, mi-ar placea si mie sa am. Ar trebui sa reusesti pana la urma sa iei legatura cu ei si fara pile, daca ii suni sau le dai mail, dar este putin mai greu deoarece nu au un chat simplu si fara boti care sa faca totul mai usor. Poate sa gestioneze si Vodafone, dar mai greu, ca orice companie care apeleaza la boti idioti care mai mult incurca decat ajuta. Cand nu erau botii astia pro*sti, totul se desfasura mai usor. Exact, nu toata lumea are si vrea sa aiba Facebook, de asta trebuie sa existe mai multe cai de a comunica cu o companie. Am vazut multe companii care au apucaturi de-astea, cu Facebook-ul, ceea ce nu este deloc ok. De exemplu, imi amintesc ca prin 2017 ca aveam o problema cu eMag-ul si nu reuseam sa o rezolv pe nici o cale, erau nesimtiti si ii durea undeva. Pana nu le-am dat un review de o stea si le-am spus tot ce aveam de spus, nu s-au sinchisit sa rezolve ceva. Dupa review sa vezi ce repede i-a interesat si s-a rezolvat totul imediat, ei ma cautau pe mine. Dupa aia mi-a trecut supararea, am facut update la review si am schimbat din 1 in 5 stele, ca au avut bunul simt pana la urma si au rezolvat. E aiurea cand de multe ori doar Facebook-ul e calea. Si Instagram-ul mie mi se pare o prostie mai mare decat Facebook-ul, o aplicatie stupida unde doar pui poze si clip-uri, nu inteleg de ce ai sta sa iti pierzi timpul acolo, ca nu prea ai nimic de vazut. Acum a mai aparut o prostie, Threads, dar aia nu prea prinde. Macar Facebook e multifunctional, asa toxic cum e. E pacat ca Facebook-ul a fost descoperit si de persoane care nu ar trebui sa aiba acces la internet, ca altfel nu ar mai fi fost asa de toxic cum e acum...
25-10-2024 06:35 AM - editat 25-10-2024 06:47 AM
Este unul dintre motivele pentru care nu folosesc așa ceva, dar în acest caz și pentru că doresc un canal oficial de comunicare. Bineînțeles, dacă e posibil. Vorba aceea: deși direcția este aceiași, ne deplasăm de-a lungul unor maluri diferite ale râului pentru că NU v-om putea merge împreună negăsind o punte de legătură între furnizor și client. Iar atât timp cât furnizorul nu ”construiește” acea punte, scopul clientului este să ajungă la destinație, nicidecum să construiască punțile furnizorului.
25-10-2024 07:46 PM - editat 25-10-2024 07:47 PM
Exact, asa este, asa ar trebui la toti, un canal oficial de comunicare, care sa functioneze si cum trebuie, nu porcarii pe retele de socializare si chat-uri cu boti pro*sti. Pana si la Digi functioneaza suportul aproape asa cum ar trebui, si mai bine decat la Orange, Vodafone si Telekom. Cum e acum nu e bine deloc si speram ca pana la urma sa se rezolve problema asta...
20-10-2024 01:06 AM - editat 20-10-2024 01:35 AM
Da, este buna aplicatia de la Orange, iar urmatoarea ar fi cea de la Vodafone...
18-10-2024 05:26 PM - editat 18-10-2024 05:48 PM
Orange are cea mai buna oferta prepay, în comparație cu concurenta au cei mai mulți clienți prepay,Digi numai are servicii Prepay de o perioadă, dar stau cel mai bine la numărul de abonamente. Și cartelele preplătite au avantajele lor, mai ales că la abonament ofertele de loializare, fac mulți clienți să se porteze la alți operatori.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor