la 22-08-2023 10:22 AM - editat ultima oară la 23-08-2023 11:08 AM de DanielaH
Incerc de 2 zile sa-mi platesc cartela ... de 2 ori mi-au fost retinuti mabii de pe cont, dar cartela nu este reancarcata .... ce solutie exista pentru problema mea?
la 22-08-2023 10:27 AM
Salut!
Ai incercat la 300 sa vezi daca iti pot oferi informatii? Ai primit vreo eroare la reincarcare? Cum ai incercat sa faci reincarcrea: prin aplicatia bancara, prin My Orange sau prin alte aplicatii?
la 22-08-2023 10:45 AM
Numarul este suspendat si nu pot sa sun la 300
22-08-2023 10:37 AM - editat 22-08-2023 10:38 AM
Salutare!
În momentul în care ai reîncărcat cartela, ai oprit datele mobile?
În cazul în care nu, creditul s-a consumat rapid din această cauză.
Trebuie acordată o atenție sporită atunci când efectuezi reîncărcarea cu credit.
Cel mai recomandat este să reîncarci direct cu o opțiune.
la 22-08-2023 10:47 AM
Cand am reincarcat, nr. era suspendat si am incat de pe wifi.
la 22-08-2023 11:40 AM
Buna SAdrian,
Numarul este suspendat si tu l-ai incarcat cu credit/extraoptiune?
la 22-08-2023 11:45 AM
Daca ai reincarcat cu credit, cu ce valoare ai reincarcat?
Detalii despre perioada de gratie:
https://www.orange.ro/help/ce-nseamn-perioad-de-activitate-i-perioad-de-graie-47
la 22-08-2023 02:07 PM
Am trecut de pe abonament pe cartela de aprox. 2 ani .... de atunci reincarc la fel .... optiunea 5 euro. In fond, nu trebuie decat sa dau 2-3 clickuri in aplicatie, ca si cardul imi este salvat acolo.
la 22-08-2023 02:12 PM
Da, n-ar trebui sa fie nicio problema...
Pot sa te intreb, unde mai exact ai vazut ca ar fi numarul suspendat? In general, chestia asta e comuna la abonamente. La cartelele prepay...nu prea. Sau, eu cel putin nu stiu sa fie.
De aceea mi se pare un pic ciudat ca ai zis ca numarul e suspendat.
Semnal banuiesc ca ai, nu? Nu e SIM-ul dezactivat sau ceva.
la 22-08-2023 02:19 PM
la 22-08-2023 02:06 PM
Sambata in 19.08 am primit SMS-ul ala .... "Beneficiile din optiunea ta de 5 euro credit expira maine ....."
la 22-08-2023 11:44 AM
Salut! @SAdrian , de când ai numărul suspendat? Cand ai efectuat ultima reîncărcare?
la 22-08-2023 02:12 PM
Din 20.08.2023 .... faza interesant: acum ca m-ai intrebat cand am reincarcat ultimas oara, am intrat in aplicatie si vad ca ultima plata este din 21.08.2023 ... adica e inregistrata plata la ei.
la 22-08-2023 11:49 AM
la 22-08-2023 02:15 PM
Am discutat de 2 ori .... nici un rezultat .... cum Djingo m-a pasat la un consultant, asa si consultantul m-a expediat catre o rezolvare pe email.
Am trimis si email cu dovezile celor 2 plati .... tot degeaba.
Pare ca rezolvarea este sa ma portez la Vodafone, Digi, sau care o mai fi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor