la 08-10-2022 11:21 AM - editat ultima oară la 10-10-2022 10:16 AM de DanielaH
Salutare! Acum 2 ani, când am cumpărat mașina Duster, am primit un pachet cadou de la Orange cu un modem, tabletă, suport, husă și un SIM, dar doar cu internet valabil 2 ani. Mai am 1 lună de valabilitate și vreau să întreb dacă pot folosi acest SIM pe post de cartelă PrePay sau trebuie să cumpăr o cartelă normală ...
la 08-10-2022 01:01 PM
Am sunat la relații cu clienții și mi s-a comunicat că SIM-ul este înregistrat pe o firmă și dacă vreau să fie trecut ca și cartelă Pre Pay trebuie să-i contactez pe ei, lucru imposibil deoarece a fost doar o promoție valabilă până acum ... mi s-a spus că trebuie să cumpăr o cartelă Pre Pay nouă de la un dealer sau sucursală ... mulțumesc tuturor care au fost amabili și mi-au răspuns la întrebare!
la 08-10-2022 11:23 AM
Salut Chris,
Nu sunt familiar cu oferta respectiva, dar...cred ca il poti folosi ca pe orice cartela normala. Ai incercat sa-l introduci intr-un telefon?
la 08-10-2022 11:41 AM
merge, dar doar internetul ... nu pot iniția apeluri ... să merg la un dealer sau la o sucursală Orange ... aș fi preferat să vorbesc cu cineva de la Call Center pt. treaba asta, nu să mă deplasez eu undeva ...
08-10-2022 11:48 AM - editat 08-10-2022 11:54 AM
Paaai, da, daca pe SIM a fost activat doar net-ul (posibil pentru a fi folosit in masina, daca are facilitatea asta sau ceva), atunci n-o sa mearga pentru altceva.
Poti intreba eventual la 300 (sau 0374 300 300 din orice retea), sau pe chat-ul Djingo daca se poate activa si partea de voce, si sa folosesti SIM-ul ca pe orice alt SIM. In comunitate, suntem in mare parte clienti ca si tine, deci, din pacate, acolo nu te pot ajuta. Dar eu asta as face.
Daca nu merge...si trebuie sa ramana doar cu partea de date activata, atunci da, vei avea nevoie de un SIM nou. Dar incearca. S-ar putea sa mearga.
la 08-10-2022 12:35 PM
Bună! Cred ca se poate, depui o notificare de reziliere a contractului si ceri ca numărul existent să fie trecut pe prepay.
08-10-2022 12:51 PM - editat 08-10-2022 06:03 PM
Chris, bun venit in Comunitate!!!
Din câte știu eu, acel număr e asociat unui contract corporate și e doar pt date mobile, aveai incluși 40 GB de trafic.
Va trebui sa vorbești cu cineva de la Orange sa ti se treacă acel număr pe numele tău. Nu știu dacă se poate rezolva doar telefonic sau trebuie sa mergi la un magazin Orange. Suna întâi la 300 sau intra pe chatul din My Orange și vezi ce ți se spune de acolo. Apoi să ne spui ce și cum ai rezolvat, să fie de folos și altora în situația ta.
la 08-10-2022 01:01 PM
Am sunat la relații cu clienții și mi s-a comunicat că SIM-ul este înregistrat pe o firmă și dacă vreau să fie trecut ca și cartelă Pre Pay trebuie să-i contactez pe ei, lucru imposibil deoarece a fost doar o promoție valabilă până acum ... mi s-a spus că trebuie să cumpăr o cartelă Pre Pay nouă de la un dealer sau sucursală ... mulțumesc tuturor care au fost amabili și mi-au răspuns la întrebare!
la 08-10-2022 06:06 PM
Cu plăcere!
Noi îți mulțumim că ai postat rezolvarea, poate au și alții nevoie de această soluție!
la 10-10-2022 10:59 AM
@ChrisN: De aici se poate observa cât de mult contează clientul pentru cei de la Dacia. Serviciile sunt doar până te încalță cu mașina, restul sunt momeli, nefacilitându-ți nici măcar suportul în cazul solicitării exprese. Păcat.
la 08-10-2022 08:37 PM
@ChrisN : Nu văd vreun impediment de a trece acel SIM pe prepay, mai ales dacă ai folosit numărul și vrei să-l păstrezi. Întrucât îl foloseai doar pentru date mobile, așa cum menționa arsradu, deși e funcțional și într-un telefon, sunt active doar serviciile de date, fără cele de voce. Dar poți trece numărul pe sistem prepaý apelând la Orange, iar apoi activezi o opțiune eo preferată, valabilă 30 de zile.
la 08-10-2022 08:45 PM
Flo, cartela aia e pe un abonament corporate, pe o convenție între Orange și Dacia, așa că orice alta mișcare trebuie făcută cu aprobarea titularului, care nu e clientul. Probabil că e prea complicat pt ei, oferta e veche și nu vor să se complice. E mai simplu să-i spună sa ia o cartelă nouă.
la 08-10-2022 09:22 PM
@delfinas : Dacă politica este așa cum menționezi, atunci acel SIM si pachet trebuie predat obligatoriu. Altfel el este proprietatea utilizatorului dar cu funcționare asigurată doar pe acea perioadă de 2 ani. Ulterior utilizatorul ar trebui să poată decide: predă pachetul sau îl plătește și folosește în continuare din fonduri proprii. Cel puțin la abonamente voce corporate cam asta e politica pe care am întâlnit-o. La cel de date n-ar trebui să fie diferită.
08-10-2022 09:34 PM - editat 08-10-2022 09:40 PM
Flo, pachetul e al lui și îl poate păstra, doar că e o problemă de gestionare a numărului. Nu știu cu ce îi încurcă, dar și eu aș renunța la SIM ul ăla, că oricum nu mai servește la nimic fără oferta gratuită de pe el și mi-aș lua unul nou, cu toate drepturile aferente.
Aici ar fi o descriere a pachetului Orange Duster: https://comunitate.orange.ro/t5/internet-mobil/cronos-la-abonamentul-orange-dacia-duster-sl-orange/m...
08-10-2022 09:47 PM - editat 08-10-2022 09:48 PM
@delfinas: poate pe date mobile l-a folosit pe whatsapp. Altfel, cum menționai: nu merită deranjul. 😉
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor