la 10-10-2022 09:41 AM - editat ultima oară la 10-10-2022 09:52 AM de DanielaH
Daca am o cartela pe care nu am mai folosit-o de ceva timp și am primit mesaj ca daca nu o reîncarc azi intra in perioada de gratie, daca vreau sa o mai am in continuare as putea doar sa o reîncarc doar cu câțiva euro, fara să ii fac o reîncărcare cu o opțiune?
10-10-2022 10:17 AM - editat 10-10-2022 10:22 AM
Salut Gabi,
Da, nu e nevoie de activarea unei optiuni. Doar de reincarcare de min 5 Euro, o data la ceva timp.
Dar, de retinut ca in momentul in care incarci cu credit, si nu activezi o optiune:
1. nu ai acces la 4G
2. creditul se va duce extrem de repede
Deci, cu toate ca nu e nevoie sa activezi si o optiune, daca vrei sa folosesti numarul in perioada respectiva pentru sunat/SMS/navigat pe net, recomandarea mea ar fi sa activezi si o optiune. Daca nu vrei sa-l folosesti, si nu te deranjeaza faptul ca, cel mai probabil, aplicatiile iti vor consuma din resurse (credit, daca nu ai optiune) in background, probabil mult mai repede decat ar face-o daca ai avea o optiune activa, atunci e totul ok. Poti sa incarci doar cu credit. Dar am considerat ca ar fi bine sa stii si acest aspect. 🙂
Ai aici tarifele pentru reincarcari, impreuna cu perioadele de activitate si de gratie aferente.
De asemenea, poti verifica oricand perioada de gratie din contul My Orange (aplicatie sau site web), sectiunea Sumar. Ideea e sa nu lasi sa-ti expire perioada de gratie, pentru ca atunci se pierde numarul.
la 10-10-2022 09:49 AM
Salutare!
Eu înțeleg de aici că da:
https://www.orange.ro/help/ce-nseamn-perioad-de-activitate-i-perioad-de-graie-47
Baftă!
10-10-2022 10:17 AM - editat 10-10-2022 10:22 AM
Salut Gabi,
Da, nu e nevoie de activarea unei optiuni. Doar de reincarcare de min 5 Euro, o data la ceva timp.
Dar, de retinut ca in momentul in care incarci cu credit, si nu activezi o optiune:
1. nu ai acces la 4G
2. creditul se va duce extrem de repede
Deci, cu toate ca nu e nevoie sa activezi si o optiune, daca vrei sa folosesti numarul in perioada respectiva pentru sunat/SMS/navigat pe net, recomandarea mea ar fi sa activezi si o optiune. Daca nu vrei sa-l folosesti, si nu te deranjeaza faptul ca, cel mai probabil, aplicatiile iti vor consuma din resurse (credit, daca nu ai optiune) in background, probabil mult mai repede decat ar face-o daca ai avea o optiune activa, atunci e totul ok. Poti sa incarci doar cu credit. Dar am considerat ca ar fi bine sa stii si acest aspect. 🙂
Ai aici tarifele pentru reincarcari, impreuna cu perioadele de activitate si de gratie aferente.
De asemenea, poti verifica oricand perioada de gratie din contul My Orange (aplicatie sau site web), sectiunea Sumar. Ideea e sa nu lasi sa-ti expire perioada de gratie, pentru ca atunci se pierde numarul.
la 10-10-2022 10:21 AM
Pentru a mentine o cartela activa, este necesar sa fie incarcata regulat (nu lunar, ci la un interval care sa nu inactiveze cartela). Detaliile le ai in postarea lui Vio73.
Totusi, ar trebui sa ai in vedere ca la concurenta perioada de gratie (cea de dupa reincarcare sau valabilitate a optiunii) a scazut la 180 zile (6 luni) si Orange este, momentan, singurul care mai ofera 360 zile (12 luni). Deci ar trebui sa ai in vedere ca este posibila o modificare a acestor timpi pe viitor.
la 10-10-2022 10:55 AM
@Gabi2004: Atât timp cât valabilitatea perioadei de grație nu este expirată, cartela nu va expira și o vei putea folosi pentru primit mesaje/apeluri sau cu o nouă reîncărcare atunci când dorești să efectuezi apeluri. Dacă perioada de grație expiră (din diverse motive) totul e cam... degeaba, adică numărul este pierdut.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor