PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6126 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Despre convorbiri internationale prepay

Bună. Soțul meu are încărcată pe telefon cartelă de 4 euro .A vorbit cu cineva în Germania, cam 5 minute . Oare o să plătim mult în plus pt această convorbire . Mulțumesc !!

Jech de către Junior entuziast
  • 1343 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Am întâmpinat probleme la trimiterea unui mesaj la 1809

Bună,  Trebuie să dau un reply la un sms primit de la BCR pe care nu-l pot. Primesc instant un sms de la Orange afirmând ca nu am suficient credit, chiar dacă ieri am reîncărcat numărul. La BCR au zis că trebuie să fac ceva setări pe telefonul meu....

Screenshot_20221221_133519.jpg
Jatoo de către Junior
  • 2817 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Cu ce optiune pot folosi minute si international?

Am activata o optiune internationala cu 12 Eur. Insa nu am incluse si minute internationale. Daca activez acum o optine cu 5 Eur, as putea folosi minute si international ?Multumesc !

Hehebebrbrv de către Începător
  • 1499 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Nu primesc confirmarea reîncarcarii

Am reîncărcat astăzi la ora 8:05 doua numere prepay din aplicația My Orange, ambele au statusul SUCCES, dar nu primesc confirmarea. Oare ce se întâmplă,  cum pot rezolva asta?

Dersky de către Junior entuziast
  • 1212 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Reincarcare nereusita

Buna dimineata!Am nevoie de ajutor în legătură cu o reîncărcare.Mi am reîncărcat duminica cu 5 euro insa am uitat ca nu mi am activat opțiunea si am sunat pe cineva.Am ramas cu 4.9 euro în cont și mi am activat opțiunea de 4 euro dar nu mi au ajuns r...

CosmaAlexandra de către Începător
  • 1079 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Cartela prepay blocata pe motiv de “furt”

Mi a fost blocata cartele prepay pe care o detin de app 20 ani, pe motiv de “furt”. Nu am facut nici o reclamatie de furt de pe contul meu sau cu datele mele personale. As vrea sa mi se explice cum e posibil acest lucru.

Ralukh21 de către Junior
  • 1489 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 3 aprecieri