anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Bag codul de reîncărcare și nu îmi vine creditul

Uchiha
Începător
Ce fac dacă bag codul de reîncărcare al cartelei și nu îmi vine creditul?
Ce fac? Help!
3 Răspunsuri 3

mihai_13
Maestru
Cat timp a trecut de cand ai facut reincarcarea ? se poate sa dureze un pic mai mult incarcarile efectuate noaptea daca pana dimineata nu se rezolva ia contact cu un operator Orange - ai numere aici https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange

DanielaH
Moderator
@Uchiha, bun venit în Comunitate! De ude ai codul de reîncărcare? Este un cod valid?

Viocat
Senior certificat
Codul de reincarcare il poti folosi o singura data. Daca l-ai introdus nu ai decat sa astepti pana "vine creditul". Nu stiu care varianta de reincarcare ai folosit-o, dar poti incerca data viitoare un adin urmatoarele: "Formează 222 urmat de codul de reîncarcare, apoi apasă tasta de apelare. Informația se trimite direct către Orange în momentul apelării, iar apelul se oprește automat. Reîncărcarea îți va fi confirmată printr-un mesaj scris. Tastează *122*cod de reîncărcare#, apoi apasă tasta de apelare. Informația se trimite direct către Orange în momentul apelării și apelul se oprește automat. Reîncărcarea îți va fi confirmată printr-un mesaj scris. Sună la 222, selectează meniul de reîncarcare și urmărește instrucțiunile. Din contul tău Orange apelează *100#, serviciul Self Care, selectează ramura “Reîncărcare” și urmează indicațiile de pe ecran"