Cred ca tine doar de bunavointa. Si nu, nu ai de ce sa-ti faci un abonament ca sa-ti inlocuiesti SIM-ul fizic. Asta e o tactica foarte cunoscuta de a face mai multe abonamente.
Dupa a mea parere (si, evident, se poate sa gresesc), tot ce ai nevoie este un SIM blank, care sa fie activat la primire. Se poate face o cerere trimisa pe mail, cu poza de pe CI + poza cu SIM-ul (sa se vada serialul), sau eventual o inregistrare a unei convorbiri telefonice, sa aiba dovada ca tu esti titularul care ai cerut inlocuirea de SIM, si la fel si la primire, si cu asta basta. Restul sunt detalii. Ne lovim de atata birocratie pentru o chestie care ar trebui sa fie basic knowledge si procedura standard pentru orice consultant Orange.
Inteleg ca nu vrei sa dezactivezi din greseala SIM-ul altcuiva. Si da, stiu ca au fost si niste probleme cu SIM-uri activate pentru persoane care nu erau titularii de drept ai acelor SIM-uri. Deci, inteleg de ce cineva ar fi sceptic la astfel de proceduri. Dar, atata timp cat se iau masurile necesare de siguranta, nu vad de ce ar fi o problema.
Cum ziceam, din punctul meu de vedere, tot ce ai nevoie este un SIM blank, pe care sa-l poti activa, dupa verificarea si confirmarea prealabila, la primire. Cum ajunge SIM-ul la tine, e irelevant.
Client Orange