anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am reîncărcat telefonul, banii mi-au fost retrași dar nu am primit încă opțiunea

tcucos
Începător
Am reîncărcat din aplicație cu optiune si desi banii mi-au fost retrași pe telefon nu am nici minute nici internet iar în aplicație mi-a scris ca reîncărcarea a eșuat. Ce ar trebui sa fac?
4 Răspunsuri 4

Viocat
Senior certificat
Din pacate la alti utilizatori cu probleme similare banii au revenit in 3-5 zile lucratoare, detalii mai jos: https://comunitate.orange.ro/questions/2461800-reincarcare-prepay-online-nerealizata-experiente-similare

tcucos
Începător
Mulțumesc. Am contactat telefonic Orange și aparent exista niște probleme la nivel național care vor fi remediate.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Sună la Serviciul clienți sau intră pe Chat Djingo sau din secțiunea Contact a My Orange și cere ajutor. Succes!

DanielaH
Moderator
@tcucos, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?