la 19-04-2024 02:06 PM - editat ultima oară la 19-04-2024 02:27 PM de DanielaH
Bună ziua! Astăzi am reîncărcat telefon cu 5€, am activat opțiunea de 5€, dar nu am date mobile. Ce sa fac?
19-04-2024 02:08 PM - editat 19-04-2024 02:09 PM
Buna,
Activezi datele mobile.
Ai primit mesajul de activare al optiunii?
Poate ne trimiți un screenshot.
la 19-04-2024 02:10 PM
Salutare! Intri în legătură cu ei din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne (transfer operator). Sigur, dacă ai activat opțiunea care trebuie, să nu fie credit sau altceva.
Baftă!
la 19-04-2024 02:36 PM
Ai dat și un restart la telefon?
la 19-04-2024 04:06 PM
Buna @Ioana20,
Apelează *133# pentru a verifica daca opțiunea e activa sau nu. Poti sa atașezi o captura de ecran cu ce informații primești?
la 19-04-2024 06:42 PM
Salut,
Dupa cum ziceau si colegii mai sus, verifica intai DACA este intr-adevar activata acea optiune (apel 333 sau *133#). Sa nu fi ramas fara credit pana la activarea ei, zic.
Daca totusi este activa, vezi sa ai si in telefon datele mobile pornite.
la 19-04-2024 08:26 PM
@Ioana20: După încărcare cu credit, așa cum ai primit un SMS de confirmare a încărcării cu 5€ (altfel nu aveai pe ce să activezi opțiunea cu resurse), similar ai primit un SMS cu confirmarea activării opțiunii. Ai primit SMS-ul? Dacă nu, poți afla cu un apel la 333 sau *133# . Ca principiu, după reactivare opțiune se recomandă un restart al telefonului. Succes.
la 22-04-2024 10:18 AM
@Ioana20, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor