anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am reîncărcat cu 5€, am activat opțiunea de 5€, dar nu am date mobile

Ioana20
Începător

Bună ziua! Astăzi am reîncărcat telefon cu 5€, am activat opțiunea de 5€, dar nu am date mobile. Ce sa fac?

7 Răspunsuri 7

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Activezi datele mobile.

Ai primit mesajul de activare al optiunii?

Poate ne trimiți un screenshot.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare! Intri în legătură cu ei din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne (transfer operator). Sigur, dacă ai activat opțiunea care trebuie, să nu fie credit sau altceva.

Baftă!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Ai dat și un restart la telefon?

RafaHelper
#StarMember

Buna @Ioana20

Apelează *133# pentru a verifica daca opțiunea e activa sau nu. Poti sa atașezi o captura de ecran cu ce informații primești?

arsradu
#StarMember

Salut,

Dupa cum ziceau si colegii mai sus, verifica intai DACA este intr-adevar activata acea optiune (apel 333 sau *133#). Sa nu fi ramas fara credit pana la activarea ei, zic.

Daca totusi este activa, vezi sa ai si in telefon datele mobile pornite.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Ioana20: După încărcare cu credit, așa cum ai primit un SMS de confirmare a încărcării cu 5€ (altfel nu aveai pe ce să activezi opțiunea cu resurse), similar ai primit un SMS cu confirmarea activării opțiunii. Ai primit SMS-ul? Dacă nu, poți afla cu un apel la 333 sau *133# .  Ca principiu, după reactivare opțiune se recomandă un restart al telefonului.  Succes.

DanielaH
Moderator

@Ioana20, s-a rezolvat situația?