anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am greșit o reîncărcare

Adrian0403
Începător

Buna seara. Am reîncărcarcat cu 5€ dar s-a ales optiune cu minute, eu de fapt am nevoie de credit adica euro, aveti idee cum pot transforma din optiune in credit?

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu ai consumat nimic, le poți scrie pe chat Djingo și sper să rezolvi. Dar va dura probabil până mâine spre prânz. Îmi pare sincer rău!

Baftă!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Adrian,

Bine ai venit in Comunitate!

Da un telefon la 300 (ramura 5-2-0), si intra in legatura cu un consultant. Vezi daca reusesti sa rezolvi asa. 

Alternativ, si daca nu ai consumat nimic din optiune, poti incerca sa trimiti un mesaj cu textul CREDIT (obligatoriu cu majuscule) la 321.

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit! 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Adrian0403, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?