la 02-04-2023 05:13 PM - editat ultima oară la 03-04-2023 09:04 AM de DanielaH
Buna! Am credit pe cont si doresc sa activez o opțiune! Pe unde am intrat imi spune ca trebuie sa fac reîncărcare online sau de pe un abonament. Creditul de pe cont nu il pot folosi pt reincarcare?
02-04-2023 05:19 PM - editat 02-04-2023 05:33 PM
Salut Ana,
Binenteles. Creditul de pe cont poate fi folosit si pentru activarea unei optiuni.
Ai doua variante:
1. Meniul Self Care *100# (ramura 3: Optiuni)
2. Aplicatia/contul My Orange. Din aplicatie, te duci la Altele > Tarife si Optiuni si alegi ce optiune ai nevoie pentru creditul tau.
Din varianta de PC/desktop, similar, din sectiunea Tarife si Optiuni se poate activa optiunea dorita (sau cu un click aici, dupa ce te loghezi).
De retinut: pretul afisat langa acea optiune este pretul pentru cumparare, si este pretul cu TVA. Intrucat tu ai cumparat deja creditul, si ai platit deja o data TVA-ul, poti sa ignori acea suma.
De exemplu, pentru optiunea nationala 5 Euro cu minute si net, ai nevoie de 5 Euro credit, nu 5.95 Euro cum apare in acea sectiune.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit! 🙂
02-04-2023 05:19 PM - editat 02-04-2023 05:33 PM
Salut Ana,
Binenteles. Creditul de pe cont poate fi folosit si pentru activarea unei optiuni.
Ai doua variante:
1. Meniul Self Care *100# (ramura 3: Optiuni)
2. Aplicatia/contul My Orange. Din aplicatie, te duci la Altele > Tarife si Optiuni si alegi ce optiune ai nevoie pentru creditul tau.
Din varianta de PC/desktop, similar, din sectiunea Tarife si Optiuni se poate activa optiunea dorita (sau cu un click aici, dupa ce te loghezi).
De retinut: pretul afisat langa acea optiune este pretul pentru cumparare, si este pretul cu TVA. Intrucat tu ai cumparat deja creditul, si ai platit deja o data TVA-ul, poti sa ignori acea suma.
De exemplu, pentru optiunea nationala 5 Euro cu minute si net, ai nevoie de 5 Euro credit, nu 5.95 Euro cum apare in acea sectiune.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit! 🙂
la 02-04-2023 05:56 PM
@anaserban: Bun venit în Comunitate. Așa cum am menționat și la acest topic, (vezi inclusiv foto), poți reîncărca atât din MyOrange (web sau aplicație), dar în cazul tău fiind în țară, poți utiliza meniul SelfCare *100# direct de pe telefon, cum ți-a scris arsradu.
Te așteptăm aici în Comunitate dacă ai nevoie de informații suplimentare. Succes.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor