anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am credit pe cont si doresc sa activez o opțiune

anaserban
Începător

Buna! Am credit pe cont si doresc sa activez o opțiune! Pe unde am intrat imi spune ca trebuie sa fac reîncărcare online sau de pe un abonament. Creditul de pe cont nu il pot folosi pt reincarcare? 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut Ana,

Binenteles. Creditul de pe cont poate fi folosit si pentru activarea unei optiuni. 

Ai doua variante:

1. Meniul Self Care *100# (ramura 3: Optiuni)
2. Aplicatia/contul My Orange. Din aplicatie, te duci la Altele > Tarife si Optiuni si alegi ce optiune ai nevoie pentru creditul tau.

Din varianta de PC/desktop, similar, din sectiunea Tarife si Optiuni se poate activa optiunea dorita (sau cu un click aici, dupa ce te loghezi).

De retinut: pretul afisat langa acea optiune este pretul pentru cumparare, si este pretul cu TVA. Intrucat tu ai cumparat deja creditul, si ai platit deja o data TVA-ul, poti sa ignori acea suma. 

De exemplu, pentru optiunea nationala 5 Euro cu minute si net, ai nevoie de 5 Euro credit, nu 5.95 Euro cum apare in acea sectiune. 

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit! 🙂

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember

Salut Ana,

Binenteles. Creditul de pe cont poate fi folosit si pentru activarea unei optiuni. 

Ai doua variante:

1. Meniul Self Care *100# (ramura 3: Optiuni)
2. Aplicatia/contul My Orange. Din aplicatie, te duci la Altele > Tarife si Optiuni si alegi ce optiune ai nevoie pentru creditul tau.

Din varianta de PC/desktop, similar, din sectiunea Tarife si Optiuni se poate activa optiunea dorita (sau cu un click aici, dupa ce te loghezi).

De retinut: pretul afisat langa acea optiune este pretul pentru cumparare, si este pretul cu TVA. Intrucat tu ai cumparat deja creditul, si ai platit deja o data TVA-ul, poti sa ignori acea suma. 

De exemplu, pentru optiunea nationala 5 Euro cu minute si net, ai nevoie de 5 Euro credit, nu 5.95 Euro cum apare in acea sectiune. 

Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit! 🙂

Client Orange

FLo1
#StarMember

@anaserban: Bun venit în Comunitate. Așa cum am menționat și la acest topic, (vezi inclusiv foto), poți reîncărca atât din MyOrange (web sau aplicație), dar în cazul tău fiind în țară, poți utiliza meniul SelfCare *100# direct de pe telefon, cum ți-a scris arsradu.

Te așteptăm aici în Comunitate dacă ai nevoie de informații suplimentare. Succes.