anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Încarcare prepay cu plata in abonament

Cipikkus
Junior entuziast

Aveți idee de ce nu se poate incarca o cartela prepay din abonament? Incerc, dar nu vine mesajul de confirmare și astfel nu pot incarca. Prin card bancar se percep taxe suplimentare și deci e mult mai scump.

12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai încercat și  din varianta web? 

Cipikkus
Junior entuziast

Nu. Dar am sa incerc. Mulțumesc de raspuns

Pololică
#StarMember

Salutare!

Poti descrie pasii pe care ii urmezi? Cand reincarcam cu plata prin abonament, aveam 2 setari:

  • plata "imediata", ca si cand reincarcarea s-ar fi facut din contul cartelei
  • plata programata (programam data X si lunar se reincarca, iar plata era in factura).

Nu am dat plata programată. E "imediata" cu adăugare la următoarea factura.

Anca07
#StarMember

Buna @Cipikkus 

Esti admin pe cont? Ai minim 6 luni de cand ai abonamentul?

Te asteptam cu mai multe detalii

Seara faina!🌙

Cipikkus
Junior entuziast

Sunt admin. Am abonamentul de 16 ani. Ce detalii mai sunt necesare? Am vorbit cu un agent live acum vreo 3 luni și îmi spune că se muncește din greu că să se refacă aceasta problema. De 3 luni se munceste....hai pe bune acum.

Buna @Cipikkus 

Eu am mai facut astfel de incarcari si nu am intampinat nicio problema, una chiar acum 1-2 saptamani. Persoana fizica sau juridica? Cred ca nu are rost sa intreb daca alte sms-uri primesti, si ca doar aici e o problema. Sau daca ai verificat setarile pentru a primi sms. 

Te-as sfatui sa incerci si cu djingo sa verifice daca nu ai vreo restrictie pe cont.

Zi cu soare!☀️

MihaiC99
Campion

Salut!

Nu știu exact ce eroare primești (posibil sa fie și o problema legata de plati). Un screenshot poate ajuta.

Poți accesa linkul de mai jos pentru a vedea modalitățile prin care poți reîncărca prepay-ul cu plata pe factura.

https://www.orange.ro/help/cum-rencarc-o-cartel-prepay-de-pe-abonament-cu-plata-pe-factur-42 

Personal, îmi încarc numărul și prin intermediul terților. Folosesc aplicația mobilPay Wallet pentru a adăuga credit, iar opțiunea o activez ulterior din contul My Orange, pentru a beneficia de bonusul suplimentar de GB oferit la activarea din My Orange.

Cipikkus
Junior entuziast

Problema e că în mod neantul când dau plătește, mă pune sa pun codul primit prin SMS, iar mie nu îmi mai vine nici un SMS.

Cipikkus
Junior entuziast

1000040555.jpg

1000040554.jpg

 cam asta vreau sa fac și cam asta e blocajul ....la primirea sms-ului.

Cipikkus
Junior entuziast

Am reușit pe varianta web. E mai incomod, dar a mers. Totuși nu înțeleg de ce nu merge din aplicația mobilă....dacă tot avem această opțiune.

Posibil sa fie probleme legate de aplicatia my Orange sau cu numărul de telefon.

Ar trebui să depui o sesizare in acest sens către serviciul clienți. Eu am încărcat fără probleme și am primit SMS- ul de confirmare.

5698.jpg