anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

încărcare telefon 5€ credit

ramon0910
Începător

Mi-am încărcat telefonul cu 5€ credit și nu mi am primit interenetul și minutele la telefon

IMG_9419.jpeg

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@ramon0910: Bun venit în Comunitate. Ce opțiune ai ales la reîncărcare: cu minute/net sau cu credit? Posibil să fi ales opțiune doar cu credit. Ai primit vreun SMS de confirmare? Dacă da, ce menționează: resurse sau credit?

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Ia legătura cu unul dintre consultanți de pe chatul Djingo între orele 09:00-20:00 pentru verificarea situației.

Din ce văd din captura atașată, ai reîncărcat cu credit.

Dacă ai avut datele mobile activate înainte de a efectua reîncărcarea, este posibil ca cei 5 euro să se fi consumat rapid.

Te sfătuiesc să fii mai atentă pe viitor!

Cel mai bine, reîncarci direct cu opțiune și așa ai scăpat de acest stres.

Succes!

arsradu
#StarMember

Salut Ramon,

Bine ai venit in Comunitate!

Din cate observ, ai incarcat cu credit! Ca atare, nu ai minute/internet inclus. Consumi totul din...credit. Care, daca nu te grabesti sa activezi si o optiune, cel mai probabil s-a consumat deja partial/total.

Deci, verifica-ti creditul la 333 si daca nu mai ai suficient, completeaza, dar mai ales, activeaza o optiune din acel credit!

Poti face asta din My Orange (ca sa nu-ti consume din credit pentru internet, poti face operatiunea asta pe WiFi) > Altele > Abonamente si Optiuni, sau, mai simplu, folosind meniul *100#.

Mult succes!

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salutare!

Te rugam sa ne oferi mai multe detalii (inteleg ca ai incarcat cu credit [bani], nu direct optiune):

  • optiunea de 5E ("minute si internet") se activeaza recurent (adica in fiecare luna) sau o activezi manual?
  • ai folosit resurse (ai folosit netul sau ai sunat pe cineva sau ai folosit SMS-uri) si nu s-a reactivat optiunea?

Daca ai incarcat doar cu credit (bani), nu cred ca se activeaza automant vreo optiune, ci va trebui s-o faci manual.

Recomandarea ar fi sa reincarci direct cu optiune (banii sunt aceeasi, dar activezi direct serviciul, nu incarci cu credit si, apoi, activezi optiunea cu riscul ciupirii a 0.01E si sa nu mai poti activa dupa din lipsa credit disponibil).

DanielaH
Moderator

@ramon0910, s-a rezolvat/ clarificat situația cu reîncărcarea?

Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, îl poți marca pe cel mai bun ca soluție pentru a fi util și altor utilizatori. Mulțumim și te așteptăm să revii în Comunitate.