la 07-09-2023 02:19 AM
Mi-am încărcat telefonul cu 5€ credit și nu mi am primit interenetul și minutele la telefon
la 07-09-2023 06:29 AM
@ramon0910: Bun venit în Comunitate. Ce opțiune ai ales la reîncărcare: cu minute/net sau cu credit? Posibil să fi ales opțiune doar cu credit. Ai primit vreun SMS de confirmare? Dacă da, ce menționează: resurse sau credit?
07-09-2023 06:29 AM - editat 07-09-2023 06:31 AM
Salutare!
Ia legătura cu unul dintre consultanți de pe chatul Djingo între orele 09:00-20:00 pentru verificarea situației.
Din ce văd din captura atașată, ai reîncărcat cu credit.
Dacă ai avut datele mobile activate înainte de a efectua reîncărcarea, este posibil ca cei 5 euro să se fi consumat rapid.
Te sfătuiesc să fii mai atentă pe viitor!
Cel mai bine, reîncarci direct cu opțiune și așa ai scăpat de acest stres.
Succes!
07-09-2023 07:49 AM - editat 07-09-2023 07:51 AM
Salut Ramon,
Bine ai venit in Comunitate!
Din cate observ, ai incarcat cu credit! Ca atare, nu ai minute/internet inclus. Consumi totul din...credit. Care, daca nu te grabesti sa activezi si o optiune, cel mai probabil s-a consumat deja partial/total.
Deci, verifica-ti creditul la 333 si daca nu mai ai suficient, completeaza, dar mai ales, activeaza o optiune din acel credit!
Poti face asta din My Orange (ca sa nu-ti consume din credit pentru internet, poti face operatiunea asta pe WiFi) > Altele > Abonamente si Optiuni, sau, mai simplu, folosind meniul *100#.
Mult succes!
la 07-09-2023 03:32 PM
Salutare!
Te rugam sa ne oferi mai multe detalii (inteleg ca ai incarcat cu credit [bani], nu direct optiune):
Daca ai incarcat doar cu credit (bani), nu cred ca se activeaza automant vreo optiune, ci va trebui s-o faci manual.
Recomandarea ar fi sa reincarci direct cu optiune (banii sunt aceeasi, dar activezi direct serviciul, nu incarci cu credit si, apoi, activezi optiunea cu riscul ciupirii a 0.01E si sa nu mai poti activa dupa din lipsa credit disponibil).
la 08-09-2023 09:00 AM
@ramon0910, s-a rezolvat/ clarificat situația cu reîncărcarea?
Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, îl poți marca pe cel mai bun ca soluție pentru a fi util și altor utilizatori. Mulțumim și te așteptăm să revii în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor