anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

În cât timp se face trecerea de pe abonament pe prepay?

Alex_91
Începător
Bună seară, aș vrea să știu în cât timp se face trecerea de pe abonament pe prepay, după ce este făcută o solicitare ?
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
Maestru
Salut @Alex_91, ‏‏‎ ‎ Pentru a trece de la un abonament la cartela PrePay, trebuie să soliciți rezilierea contractului de abonament, în calitate de titular al abonamentului. ‏‏‎ ‎ Dacă : - perioada contractuală s-a incheiat, rezilierea este gratuită: - perioada contractuală nu s-a incheiat, va trebui să achiti valoarea despăgubirilor aferente beneficiilor primite, așa cum sunt acestea evidențiate în contract. Suma exactă îți va fi comunicată de către reprezentantul Orange care va prelua cererea ta de reziliere şi ți se va emite o factură proformă, pe baza căreia vei putea efectua plata. ‏‏‎ ‎ Cererea de reziliere se poate trimite prin intermediul secțiunii de Contact (https://www.orange.ro/contact/) și trebuie să conțină mențiunea de păstrare a numărului de telefon pe cartelă PrePay și acordul de plată a sumei de 5 euro (fără TVA) care, ulterior, se va transforma în credit la activarea cartelei. ‏‏‎ ‎ Este important să știi că activarea cartelei PrePay se poate face doar dacă toate facturile au fost achitate, inclusiv ultima factură care va conține suma de 5 euro menționată mai sus. ‏‏‎ ‎ In concluzie, trecerea se va face dupa ce ai platit ultima factura emisa ulterior cereri tale de trecere la prepay. Daca te-a ajutat acest raspuns nu uita sa apesi ❤ sau sa il marchezi ca solutie.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

RafaHelper
Maestru
Salut @Alex_91, ‏‏‎ ‎ Pentru a trece de la un abonament la cartela PrePay, trebuie să soliciți rezilierea contractului de abonament, în calitate de titular al abonamentului. ‏‏‎ ‎ Dacă : - perioada contractuală s-a incheiat, rezilierea este gratuită: - perioada contractuală nu s-a incheiat, va trebui să achiti valoarea despăgubirilor aferente beneficiilor primite, așa cum sunt acestea evidențiate în contract. Suma exactă îți va fi comunicată de către reprezentantul Orange care va prelua cererea ta de reziliere şi ți se va emite o factură proformă, pe baza căreia vei putea efectua plata. ‏‏‎ ‎ Cererea de reziliere se poate trimite prin intermediul secțiunii de Contact (https://www.orange.ro/contact/) și trebuie să conțină mențiunea de păstrare a numărului de telefon pe cartelă PrePay și acordul de plată a sumei de 5 euro (fără TVA) care, ulterior, se va transforma în credit la activarea cartelei. ‏‏‎ ‎ Este important să știi că activarea cartelei PrePay se poate face doar dacă toate facturile au fost achitate, inclusiv ultima factură care va conține suma de 5 euro menționată mai sus. ‏‏‎ ‎ In concluzie, trecerea se va face dupa ce ai platit ultima factura emisa ulterior cereri tale de trecere la prepay. Daca te-a ajutat acest raspuns nu uita sa apesi ❤ sau sa il marchezi ca solutie.

FLo1
Campion certificat
30 de zile. Dar mai multe detalii au fost deja discutate in Comunitate: https://comunitate.orange.ro/questions/2409616-vreau-trec-abonament-orange-cartela-prepay-orange

Alex_91
Începător
Tocmai am specificat mai sus că cererea a fost efectuata deja ,și da,sunt în afara perioadei contractuale ,pe mine mă interesa exact când cât timp va fi nevoie să aștept, până când se va face modificarea

Alex_91
Începător
Ideea e ca eu am avut 2 numere la abonament ,adică 2 abonamente diferite ,cererea făcută la amândouă odată, unul a ieșit de pe data de 27 decembrie ,iar cel de al doilea nu a ieșit nici acum având data de facturare astăzi, ultima factură ,care a fost achitata tot astăzi bineînțeles. Ideea este ca nu înțeleg de ce un număr a fost trecut mai repede pe cartela și ceilalt durează astfel de mult.

RafaHelper
Maestru
@Alex_91, dupa cum am mentionat si anterior trecerea se va face dupa ce vei plati ultima factura emisa. Noi nu avem de unde sa stim cand se genereaza factura ta sau cand o vei plati tu. 😄

Alex_91
Începător
Factura s-a generat azi ,azi am si plătit-o. Ideea este că vorbind la relații clienți mi s-a spus că mai este nevoie să mai astept încă o săptămână, și sincer nu înțeleg de ce atât timp cât factura a fost achitată astăzi de către mine ,presupuneam că în termen de maxim 3 zile ar fi tot ok dar se pare că nu .