anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Neacordare puncte thank you

dragosbrm
Explorator entuziast

Salut! Tocmai ce am platit factura, dar nu mi s-au acordat punctele thank you. Stie cineva de ce? Cica ar fi o problema tehnica

15 Răspunsuri 15

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Dragos,

Depinde ce abonament ai. Punctele se acorda in functie de valoarea abonamentului. Dar daca ai intrebat deja la Orange si asa ti-au spus...e foarte posibil sa fie si o problema tehnica, intr-adevar.

Pe lunile trecute le-ai primit? Sau e prima luna?

Client Orange

dragosbrm
Explorator entuziast

Am activat codul asta de abonat luna asta și mi-a venit factura 240 lei. De aceea le asteptam

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Mmmm...da, la valoarea asta ar fi trebuit sa fie si ceva puncte OTY. Caz in care e posibil sa fie intr-adevar ceva probleme tehnice.

Nu ai deschis un ticket la Relatii Clienti? Ca e posibil sa fie o chestie specifica pe cont, si atunci trebuie deschis ticket pentru cazul tau particular. Daca ai deschis deja, atunci recomandarea mea ar fi sa astepti un raspuns din partea lor.

Client Orange

dragosbrm
Explorator entuziast

Am vorbit cu o doamna acum 2 minute, si mi-a spus ca este o problema la tot nivelul orange. Mi-a deschis ceva tichet dar vom vedea...

dragosbrm
Explorator entuziast

 Este o problemă tehnică, doamna de la call center mi- a spus ca nu stie daca se rezolva in 24 de ore, dar oricum cand se rezolva mi se vor pune in cont.

Mulțumesc pentru raspuns! O seara linistita!

Vio73
#StarMember

Salutare!

Eu am primit zilele trecute, dar pot apărea probleme tehnice temporare, care sper să se remedieze rapid și să primești punctele Thank You ce ar trebui primite.

Baftă!

dragosbrm
Explorator entuziast

Așa este! Este o problemă tehnică, doamna de la call center mi- a spus ca nu stie daca se rezolva in 24 de ore, dar oricum cand se rezolva mi se vor pune in cont. Ideea e ca factura e 240 lei si puntele chiar s-ar simti.

Mulțumesc pentru raspuns!

Sper să primești cât mai curând ceea ce ți se cuvine. Cu plăcere! 

FLo1
#StarMember

”Tocmai ce am plătit.....”: Alocarea punctelor nu se face în câteva ORE de la încasarea contravalorii facturii ci în câteva zile de la înregistrarea acesteia. Mai multe detalii poți regăsi aici sau aici. Recomand puțină răbdare mai ales că problema se cunoaște (în caz că există una).

dragosbrm
Explorator entuziast

Mulțumesc!

BlackWolf
Senior certificat

Salut!

Trebuie sa mai astepti putin, punctele Thank You le vei primi...

Am si eu o intrebare, puncte Thank You nu ar trebui sa primesc si eu la serviciile fixe? Doar daca ai si telefonie mobila se acorda? Eu dupa ce am renuntat la abonamentele de telefonie mobila Orange nu am mai primit nici un punct Thank You, chiar daca mai am televiziune de la ei...

dragosbrm
Explorator entuziast

Salut! Normal că trebuie sa primesti. Scrie pe chat sau suna-i si vezi ce iti spun. Mie mi-au acordat punctele thank you.

Salut! Multumesc ca mi-ai spus, le scriu pe chat!

dragosbrm
Explorator entuziast

Ti-au raspuns? Ce s-a intamplat?