anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Telefon nou cu prelungire contract s-a stricat

uahoria
Începător
Am cumpărat un telefon nou (samsung falaxy a51) cu prelungire contract pe 2 ani. Bineînțeles, după o luna s-a stricat. A fost de doua ori în service..ba. .ba. ..ba. .Trebuie sa îl trimit iar. Intrebare: I-a dat cineva în judecata pentru situații similare?? Ce șanse am? Cum as putea rezolva sa-mi schimbe telefonul cu unul nou?
3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Din câte știu, după vreo 3 intervenții în service fără sorți de izbândă, produsul se inlocuie cu unul nou. Dacă nu se întâmplă lucrul acesta, fă o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro în care le explici toată situația asta extrem de neplăcută prin care treci și trebuie să reușești! Succes!

queensoft
Explorator
Poti sa dai in judecata, nu te opreste nimeni. Sanse de cistig, asta e alta chestiune. In cazul acesta, eu as zice minime. NU exista nicaieri, in nici o lege, chestia cu "3 drumuri la service". Hotaraste service-ul cind se poate schimba produsul / returna banii. Se poate dupa o singura interventie sau dupa 5 sau 8. Deci, solutia este sa-l trimiti la service ori de cite ori ai probleme.

mihai_13
Maestru
Pe cine trebuie sa dai in judecata ( ;))) ) pe producator (Samsung) sau pe vanzator (Orange) ? -( bine se mai pune si problema sa-i dai in judecata !? pentru ca nici o instanta nu cred ca accepta asa "chestie" in tribunal ) cum a spus Vio -cred ca ti-se va schimba telefonul dupa a treia reparatie ...