la 01-09-2023 06:01 AM
Buna! Am achizitionat de o saptamana un IPH 13 de la Orange. In prima zi in care i-am pus cartela de la fostul telefon SE2 la cateva ore mi-a aparut ca SIM indisponibil, in acea zi am scos cartela si am pus o din nou. Astazi, la o saptamana dupa am patit acelasi lucru. Inainte de asta am observat ca functionau greut datele mobile dupa care mi-a aparut SIM indisponibil si si-a revenit singur. Cartela o am de cativa ani buni. A mai patit cineva? La fostul telefon nu am patit. E posibil sa se fi demagnetizat cartela?
01-09-2023 06:14 AM - editat 01-09-2023 06:22 AM
Salutare!
În această situație trebuie să mergi la un magazin Orange Store sau Orange Shop și să soliciți înlocuirea cartelei SIM care ar trebui să fie gratuită.
Succes!
la 01-09-2023 06:19 AM
Sper sa fie de la cartela, desi la fostul telefon nu mi s-a intamplat. Oricum telefonul face astazi 2 saptamani de cand l-am achizitionat si nu a fost scapat sau alte lucruri de genul
01-09-2023 06:22 AM - editat 01-09-2023 06:26 AM
Și eu sper că de la cartelă este problema.
Cred că s-a demagnetizat.
Se mai întâmplă și trebuie să mergi așa cum spuneam la un magazin Orange Store sau Orange Shop și să soliciți înlocuirea cartelei SIM.
la 01-09-2023 06:24 AM
Multumesc pentru raspuns!
la 01-09-2023 06:25 AM
Cu multă plăcere!
01-09-2023 06:30 AM - editat 01-09-2023 06:43 AM
Salut,
Nu exista "demagnetizare" la SIM-uri. Nu sunt magnetice si nici magnetizabile in primul rand. Deci nu se pot DE-magnetiza.🙂 Dar se pot defecta intr-adevar.
In cazul tau, pare intr-adevar o problema de SIM. Recomand o inlocuire intr-un Orange Shop.
la 01-09-2023 06:32 AM
Multumesc pentru raspuns! Voi trece chiar astazi pe la Orange. Termenul l-am auzit de la mama mea, cel corect cred ca e deteriorare, intr-adevar😂
01-09-2023 06:37 AM - editat 01-09-2023 06:40 AM
Dap. E folosita foarte des expresia asta. A devenit un mit deja. :)) La fel ca si tinutul SIM-ului in portofel langa alte SIM-uri sau alte carduri. Nu are nimic. Nu se va "molipsi" de la celelalte. N-o sa bagi un SIM de Orange si o sa scoti unul de Lyca sau Digi. Sau o combinatie intre ele. :)) Dar se va umple de praf, si e posibil sa se indoaie, ceea ce poate cauza defectiuni. Dar partea cu magnetismul/magnetizarea/demagnetizarea este un mit.
la 01-09-2023 06:38 AM
Foarte bine precizat!
01-09-2023 06:50 AM - editat 01-09-2023 07:05 AM
Da, doar sa fii atenta la ce semnezi. Sa nu te trezesti cu un abonament pe care nu ti-l doresti. Mai ales daca esti pe Prepay. Iti spun toate astea, pentru ca au mai fost cazuri. S-au dus sa-si faca schimbare de SIM si s-au intors cu abonament. 🙂
Nu exista conditionari legate de trecerea de la un tip de serviciu la altul (prepay la abonament sau invers) la schimbarea de SIM. Altfel spus, nu trebuie sa treci la abonament, sau sa-ti faci un nou abonament, ca sa poti face o schimbare de SIM. Cele doua nu au legatura una cu alta. Singura conditie este ca magazinul in care faci schimbarea sa aiba SIM-uri blank cu care sa poata face inlocuirea. Atat.
01-09-2023 06:34 AM - editat 01-09-2023 06:35 AM
Și eu am mai auzit termenul "demagnetizare".
Se pare că este folosit de mulți, deși în contextul de care vorbim nu este utilizat corect.
Deci, ai perfectă dreptate.
la 01-09-2023 06:41 AM
Salutare!
Te sfătuiesc să mergi urgent și să înlocuiești sim-ul, pentru că dacă nu este din el, să poți da retur telefonului în termenul legal.
Baftă!
la 04-09-2023 10:12 AM
Bianca, ai făcut schimbarea de SIM? S-a rezolvat problema?
la 22-03-2024 03:00 PM
Buna! Da, am schimbat cartela si s-a rezolvat.
Sa fie de ajutor si la altii, in caz de intampina aceasta problema 😃
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor